alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
SD 128Mb 15 euri
Voor degenen die een goedkoop 128 MB SD kaartje willen... Ik zag een advertentie van Media Markt. Een MP3-speler voor 15 euries, maar wel INCLUSIEF een 128 Mb SD-kaartje. (En het koptelefoontje kan je nog leuk in je Palm prikken)
|
|
|||
|
|||
koptelefoon is bagger, mp3spelertje geeft een ruis zodra je 'm aan zet... maar het is idd gewoon een lekker goedkoop kaartje + een geheugenkaartlezer!
![]() ter vergelijking: hun goedkoopste losse kaartje is 18 euro, geheugenkaartlezer €16.. |
|
||||
|
||||
![]() ander grapje bij de Mediamarkt: een Zire (ja, de M150), 2MB, monochroom, met Michelin navigatiesoftware voor 299 euro..... staat echt in de folder.....
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_bep
ander grapje bij de Mediamarkt: een Zire (ja, de M150), 2MB, monochroom, met Michelin navigatiesoftware voor 299 euro..... staat echt in de folder.....
![]() AYE. |
|
||||
|
||||
ja, weet ik. Maar wie gelooft dat nou, een M150, 2MB, en dan ook nog naviagatie er op. En het is geen drukfout, want de foto klopt ook. Ik moest denken aan wat er laatst hier gezegd is over de Tungsten T bij V&D, overjarig model en dan de 'gewone' prijs nog vragen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_bep
ja, weet ik. Maar wie gelooft dat nou, een M150, 2MB, en dan ook nog naviagatie er op. En het is geen drukfout, want de foto klopt ook. Ik moest denken aan wat er laatst hier gezegd is over de Tungsten T bij V&D, overjarig model en dan de 'gewone' prijs nog vragen.
AYE |