alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ik vind dat het in ieder geval een stuk stabieler aanvoeld dan de afgelopen dagen.
En aan elkaar gescripte systemen, werk er dagelijk mee het is een vak apart ![]() |
|
||||
|
||||
brouser probl.
heb gemerkt dat ik met mozilla bv meer problemen heb dan met
explorer of communicator. met mozilla moet ik op onregelmatige tijden mij terug inloggen . met firefox op osx gaat het vlot maar de snelheid valt soms tegen . mischien moeten we allen bijleggen voor een nieuwe server of een sponser vinden ....give us the wishlist
|
||||
|
||||
Re: brouser probl.
Citaat:
Op 04-03-2005, om 17:56 heeft judgeblacksteel dit gezegd in bericht #22
met mozilla moet ik op onregelmatige tijden mij terug inloggen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat kan alleen te maken hebben met cookies. Let op dat je steeds palmclub.nl/forums gebruikt, want als je dan via palmclub.nl/forums erop komt, werkt het niet omdat het koekje actief is op pdaclub.nl. Om te controleren welke cookies waar actief zijn, en wanneer ze verlopen, staat in de cookie manager (Firefox heeft die iig, Mozilla waarschijnlijk ook). Vervolgens even met MyIE naar het forum gegaan, en je ziet het, met MyIE kom ik er wel goed in... Zal dus toch iets met FireFoxc te maken (kunnen) hebben... |
|
||||
|
||||
Had je dit probleem al in de bugtracker gemeld?