alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Nieuwe PalmOS smartphone: GSPDA Xplore M28
PalmSource maakte vandaag bekend dat de aziatische maker van mobiele smartphones/telefoons, GSPDA, de Xplore M28 uit gaat brengen.
![]() Citaat:
Based on Palm OS Garnet, the Xplore M28 boasts a built-in VGA camera with digital zoom, MP3 and MPEG4 support, 64 MB RAM / 32MB SDRAM Flash Internal Memory Card, high quality color 2.2 inch D-TFD 65K colors LCD screen, SMS / MMS / WAP / e-mail / Java support and up to 1GB of memory capacity with Secure Digital (SD) /Multimedia Card (MMC). In addition, the Xplore M28 features a sliding numeric keypad and one-handed navigation five-way jog dial to fit the natural habits of mobile phone users.
![]() Helaas is de phone alleen in zuidoost Azië verkrijgbaar. De verkoopprijs is zo'n RM 2,288 (Maleisië), omgerekend zo'n US$600.
FoleoCentral.com Laatst gewijzigd door Gazpacho; 22 november 2004 om 23:16. |
|
||||
|
||||
In pre-order bij Expansys BE aan 530 euro en in NL aan 480? Vraag is natuurlijk wel of ie ooit geleverd wordt en aan welke prijs.
Zie alle smartphones met PalmOS op een rij bij PalmSource. |
|
||||
|
||||
Geen BT. Helaas, iets onmisbaars in een PDA of GSM op het moment. Maar het blijft een leuk en mooi apparaatje. Doet me een beetje denken aan het design van de Nokia 7650.
|
|
|||
|
|||
Java support? Dat lijkt me iets nieuws, of hadden de Treo's dat ook al? Mijn TH55 heeft het niet iig.
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 10-12-2004, om 00:12 heeft Skaah dit gezegd in bericht #4
Java support? Dat lijkt me iets nieuws, of hadden de Treo's dat ook al? Mijn TH55 heeft het niet iig. Er is een native ARM J2ME Virtual Machine beschikbaar volgens MIDP2.0 en CLDC 1.1. (MIDP 1.0 en CDLC 1.0 voor de low-end 68K). Gebruikers die een Tungsten gekocht hebben na 1 oktober 2003 krijgen hem gratis, de anderen betalen 6$. MIDlets (Java toepassingen) kunnen gemaakt worden met het IBM WebSphere Mobile Environment ontwikkelpakket. Sony apparaten kunnen denk ik ook wel gebruik maken van de MIDP 1.0 of alternatieve VM. |
|
||||
|
||||
Nu ook de Xplore M68
Op http://www.morse.it/contenuti/1160.php (Babelfish vertaling) staat uitgebreide info over de grote broer van de M28, de M68. Ik vind het een strak ontwerp!
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Xplore M28
Edit Gaz:
- verkopen doe je met minimaal 10 relevante posts, en dan in het Marktplaats gedeelte van dit forum - Bedankt ![]() Laatst gewijzigd door Gazpacho; 18 april 2005 om 19:02. Reden: Verkoop niet toegstaan in normale fora |