alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Heeeeel veel foto's van de nieuwe sony, van een Japanse Clié site.
http://www.clieclub.jp/review/rev_vz90/index.html Carel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 15-09-2004, om 08:07 heeft Ce dit gezegd in bericht #21
Heeeeel veel foto's van de nieuwe sony, van een Japanse Clié site. http://www.clieclub.jp/review/rev_vz90/index.html Carel ![]() Verder zie ik inderdaad wel waarom Sony geen apparaten meer in de VS wil verkopen: voor zo'n apparaat zou daar geen markt zijn. En in Europa al helemaal niet.
|
||||
|
||||
Okee, wilde ongefundeerde gok: de buitenste ring om de D-pad is in feite een jog dial die je met de klok mee of tegen de klok in kunt rollen.
![]()
|
||||
|
||||
ja, daar zat ik dus ook al aan te denken jah, net zoiets als bij de iPod ofzow.
|
|
||||
|
||||
En toch vraag ik me af... hoeveel moeite (geld?) zou het kosten om dit ding ook in Europa danwel de VS op de markt te brengen...
![]() apparaat is er, dealernetwerk ook... Verder ziet het er echt weer des Sony's uit ![]() ![]()
|
||||
|
||||
VZ90 toch gelanceerd in VS?
Is de VZ90 nou wel of niet gelanceerd in de VS? Volgens een artikel in het Deventer Dagblad wel. Tenminste, het vermeldt een prijs voor het in dollars: 860 dollar.
Peter |
|
||||
|
||||
Omgerekend uit een x hoeveelheid Yen. Nee, Sony lanceert tot nader bericht *NOOIT* (
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 04-10-2004, om 13:41 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #27
Omgerekend uit een x hoeveelheid Yen. Nee, Sony lanceert tot nader bericht *NOOIT* ( ![]() Dus wie weet komt de VZ volgend jaar naar NL. ![]()
|
||||
|
||||
Misschien moeten we met z'n allen gaan demonstreren bij Sony?
![]() Peter |
|
||||
|
||||
Op 1src staat nu een geweldige review van VZ90.
Het apparaat heeft dus echt de mogelijkheid om tussen landscape en portrait te wisselen ![]() Helaas is hij nogal groot en zwaar en kost $1000 tot $1100 dollar. Dit maakt echt benieuwd naar wat Sony nog meer in petto heeft. Wellicht dat er ooit nog een TH55 opvolger komt die ook zo'n fantastisch scherm heeft.
groet, r2d2 My last Sony... Laatst gewijzigd door r. dohmen; 05 oktober 2004 om 17:51. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Op 04-10-2004, om 14:12 heeft Peter Bulthuis dit gezegd in bericht #29
Misschien moeten we met z'n allen gaan demonstreren bij Sony? ![]() Peter ![]() Maar op zich moet dat volgens mij best te doen zijn. De Mediacenter is gewoon in het Engels, de standaard launcher en PIM's gebruik ik niet... het enige wat Japans zou blijven is de Preferences scherm en die kan ik zowat dromen tegenwoordig. Underdog heeft op het moment een japanse UX50. Misschien kan hij wat meer ervaringen vertellen over het hebben van een japanner in je broekzak.
|
||||
|
||||
Ik heb ook een japanse ux50, geen engelse om te vergelijken, maar ik kan er best mee uit de voeten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een engelse handleiding erbij heb, om te kunnen kijken wat waar staat. Alle andere applicaties heb ik gewoon in het engels geïnstalleerd.
Die medialauncher is trouwens niet in het engels, het meeste is japans.
|
||||
|
||||
Dynamism importeert hem al in de VS en ze proberen programma's naar het Engels om te zetten. (zie ook het bericht bij PIC)
|
||||
|
||||
MobileTechReview heeft de VZ90 gisteren aan de tand gevoeld.
Prijs is $999 ![]() ![]() Henk. |