alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
T3 slaat Chinees tilt...
Wat nu aangevangen... De T3 die ik aan mijn vrouw gaf, en waar zij uiterst tevreden mee is, laat het afweten. Toestel was "batterij plat", liet ik opladen in de cradle en probeerde daarna op te starten... Wat bleek...deed uit zichzelf een reset en startte op in het CHINEES aub !?
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat nu aangevangen... De T3 die ik aan mijn vrouw gaf, en waar zij uiterst tevreden mee is, laat het afweten. Toestel was "batterij plat", liet ik opladen in de cradle en probeerde daarna op te starten... Wat bleek...deed uit zichzelf een reset en startte op in het CHINEES aub !?
![]() ![]() ![]() Inderdaad. Opnieuw de juiste taal kiezen, tenzij je chinees machtig bent ![]() Laatst gewijzigd door deMol; 06 augustus 2009 om 23:00. |
|
|||
|
|||
opgelost !
Hoi,
Bedankt voor het antwoord... Is inderdaad ondertussen opgelost: volledig 2x gesynchroniseerd... and that's it ! Ik was totaal in paniek en vergat daarbij die fameuze backup op de pc..; ![]()