alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
TomTom op Centro
Hallo,
Heeft iemand al TomTom Navigator werkend op de Centro? Wanneer ik TomTom (6) start wordt er eerst gevraagd een taal te kiezen, vervolgens krijg ik de melding: "Uw apparaat is niet compatibel met TomTom NAVIGATOR" Gr. M0s..
|
||||
|
||||
Voor de 680 was een update op de palmsite te vinden. Die zou je eens kunnen proberen.
|
|
||||
|
||||
Super! Werkt perfect nu!
|
|||
|
|||
hey .. je probleem is opgelost maar zou het mogelijk zijn om een foto te posten waarop je centro met tomtom te zien is?
Ik heb lang tomtom gehad op mn pocketPC (240x320pixels 3.8"). maar ik heb geen idee hoe ik het moet voorstellen om op een 2.2" schermpje tomtom te zien (het is welliswaar 320x320!) bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
hey .. je probleem is opgelost maar zou het mogelijk zijn om een foto te posten waarop je centro met tomtom te zien is?
Ik heb lang tomtom gehad op mn pocketPC (240x320pixels 3.8"). maar ik heb geen idee hoe ik het moet voorstellen om op een 2.2" schermpje tomtom te zien (het is welliswaar 320x320!) bedankt! ![]() Zal er niet veel anders uitzien dan op de 680 lijkt me ![]() |
|
|||
|
|||
inderdaad... had ik niet op gedacht... (het scherm is wel 0.2" kleiner eh
![]() bedankt (had wat meer moeten denken) |
|
|||
|
|||
Versie 5.201 werkt probleemloos (de upgrade vanaf tom tom site voor Palm) met de benelux map V390.
Helaas in europa versie kan je maar tot de grens navigeren. Het schijnt dat Versie 6.03 met de kaart 6.75 goed op de palm werkt. Recentere versies werken niet goed. Als je zelf e.e.a. vanaf TomTom wil installeren let er dan op dat je met TomTom HOME versie 1.5 werkt (géén latere versie gebruiken!) |
|
|||
|
|||
hallo,
ik had eerst de palm treo 650 en nu dei centro . . kan ik de tomtom gewoon overetten . . ?of moet ik dan weer een code hebben . . ? gr FLeur |
|
||||
|
||||
Je zult inderdaad de kaarten opnieuw moeten activeren.
|