alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Crash m500 bij poortcontrole Vliegveld
Ik nam voor de laatst vankantie naar Turkey voor het eerst de m500 mee en het viel me op dat na elke poortcontrole de m500 crashed.
![]() De 650 en Tungsten C hebben al meer keer een poortcontrole gehad, maar deze hadden nergens last van. (alleen een hikje) Harde reset is alles wat dan werkt, maar pas na dat de batt. leeg of bijna leeg is. Is dit iets wat meer mensen kennen? En wat kan het zijn dat deze storing veroorzaakt?
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Electro-magnetische straling vermoed ik. Zelf heb ik het probleem nog nooit gehad, maar goed ik heb dan ook nog nooit door een poortje gelopen met een M500 op zak...
![]()
|
|||
|
|||
Daar is toch de lopende band voor..
Bedenk nu eens een pacemaker
|
|||
|
|||
nee dat klopt. Maar je zult er maar een hebben en per abuis door het poortje lopen. als een m500 er al zo van slag door raakt. In alle tijd dat ik een m505 heb gehad is dat ding nog nooit in een dusdanige loop geraakt dat alleen een harde reset nog hielp.
|
|||
|
|||
Ik heb zelf mijn M515 meerdere malen meegenomen naar Turkije en heb nooit last gehad van crashes. Geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.
|
|
|||
|
|||
Bij de poortcontrole moest alles op de lopende band van mij
![]() |