alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Stemwijzer voor PalmOS voor de aanstaande verkiezingen
En ook weer voor de komende Europese Verkiezingen (donderdag 10 juni) kun je de Stemwijzer weer meenemen tot aan het stemhokje. Zou je hem ook met bluetooth of infrarood kunnen laten syncen met de stemcomputer?
![]() Linkje naar downloadpagina
|
||||
|
||||
Ik vond dit nieuws wel een eigen draadje waard. Daarom is voorgaand bericht afgeslitst uit deze thread.
|
|
||||
|
||||
In Duitsland hebben ze een vergelijkbaar programma: Wahl-O-Mat
Ook deze is beschikbaar voor PalmOs (en PocketPc ). Uiteraard in het Duits maar dan kan je zien hoe zij over Europa denken. Let op dat je niet beide programma's tegelijk op je palm geinstalleerd kan hebben.
|
||||
|
||||
Ik krijg een schitterende fatal alert na het invoeren van mijn laatste mening. Meer mensen die hier last van hebben?
|
||||
|
||||
Nup, doet het prima bij mij. Misschien een politieke voorkeur waarvan de makers niet willen dat jij die van jezelf te weten komt?
![]()
|
||||
|
||||
Hehehe dat zal het zijn ja.
Ik had hem trouwens via freewarepalm gedownload en dat was dus nog gewoon de stemwijzer van de afgelopen parlementsverkiezingen ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had hem trouwens via freewarepalm gedownload en dat was dus nog gewoon de stemwijzer van de afgelopen parlementsverkiezingen
Het probleem is dat vele sites gewoonweg programma's bechikbaar stellen voor download zonder de maker hiervan op de hoogte te stellen. Het is dan hun verantwoording om ook de updates bij te houden. De meest recente versie is altijd op bovenstaande link te halen.
|
||||
|
||||
Stemwijzer Tweedekamer verkiezingen 2006
|
|
||||
|
||||
Zou Kieskompas ook een versie voor Palm hebben?
![]() |