alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
![]() Gegroet allemaal,
Ik weet het, de 650 is antiek ![]() ![]() Ook al zijn mijn galaxy note and sIII in vele opzichten beter ![]() Maar goed. ik zoek het volgende: backup Palm Treo 650. (eens zal deze het ook niet meer doen en is nr 3 nodig) stylus. (min 2, maar meer kan ook, De orginele ![]() USB oplader/syn. SD card van 500MB-1GB Audioverloopplug. Heeft er nog iemand een van het bovenstaande ergens verloren liggen te wezen, geef een belletje of mail svp. master.soaron(at) gmail.com 06-41374461
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Mijn 650 ligt al 3,5 jaar in de kast, volgens mij kan ik jou wel blij maken met elk van deze dingen. Zit nog een Proporta-case bij ook.
|
|
||||
|
||||
Je maakt me wel nieuwsgierig. Ik wissel steeds van toestellen, maar mis het Palm OS. Hoe gebruik jij je 650 in combinatie met je SIII?
|
||||
|
||||
Je hebt een bericht.
Tot horens
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
De treo 650 is DE agenda en adressenlijst voor Me.
Ook de backup voor als de stroom van de Note en SIII weer eens sneller leeg zijn dan gehoopt
|
||||
|
||||
Ik heb een 650 en twee 680's liggen, en daarnaast voor deze toestellen extra batterijen. Laat maar weten of er nog interesse is.
|
![]() |
Favorieten/bladwijzers |
Labels |
audioverloopplug, stylus, treo 650 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|