Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 mei 2003, 22:24
Heron
Guest
 
Berichten: n/a
HEMA case

Hallo medegebruikers,

ik lees wel eens wat (aanbiedingen, reviews) over cases voor je palmtoppie. Heel mooi, maar ook nogal prijzig. Vind ik althans.

tip:
Bij de HEMA kocht ik een paspoorthoesje van nepleer voor EUR 4,95.
Met twee strookjes klittenband op strategisch gekozen plaatsen (i.v.m. plaatsing in cradle en bereikbaarheid van de stylus) 'plakte' ik hem op de rechterbinnenkant. Het geheel is compact (nauwlijks groter/dikker dan het orgineel), beschermt goed, ligt lekker in de hand en ziet er nog sjiek uit ook.

(Als deze mogelijkheid al eens eerder naar voren is gebracht dan deze message gelieve te lezen als gebruikerservaring.)

Groeten, Ruud
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 mei 2003, 06:06
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Thumbs up

Goeie tip. Heb je misschien wat foto's om hier te plaatsen?
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 mei 2003, 01:34
bjorntje's schermafbeelding
bjorntje bjorntje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E
 
Geregistreerd: 13 juni 2001
Berichten: 269
Stuur een bericht via ICQ naar bjorntje
Heerlijke krenterigheid, ik heb iets vergelijkbaars aangezien ik normale hoesjes te duur en ook te lomp vond. Helaas heb ik een IIIc, zodat het uiteindelijk resultaat niet geschikt is voor kleine mensen (ik heb er zelf geen last van aangezien ik niet de kleinste ben). Het onderstaande is op dit moment in gebruik als portemonnee in m'n broekzak, dus ik heb m'n palm vrijwel altijd bij me.

Ik koop na m'n afstuderen wel een kleinere palm, maar dit voldoet voorlopig prima. Ik kan prima syncen en bij het resetgat. Palm zit overigens met dubbelzijdig tape vast.




Kostte me inderdaad iets van 5 euro ook. Heb vrijwel alleen briefgeld bij me en betaal vrijwel alles met pin waar mogelijk.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023