Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24 augustus 2005, 11:41
Wereldreiziger
Guest
 
Berichten: n/a
Kaart voor Australie

Hoi,

IK ga binnenkort voor 2 maanden naar Australie (dember - januari) op vakantie. Ik wil mij een GPStoestel aanschaffen waar wel een kaart van Australie op werkt om daar niet te verdwalen. Ik heb mij laten wijsmaken (ik ben een leek) om een PocketPC HPipack H4700 aan te schaffen. Daar zou wel eenkaart van Australie van te verkrijgen zijn en dat is de Destinator v.3 Australie en kost wel +/- 300 euro.
Daarbij nog een Bluetooth en 1GB SD-geheugenkaartje.
Ik had gedacht als er nu iemand naar Australie is geweest en een kaart van Australie heeft aangekocht en deze niet meer gebruikt deze aan mij te verkopen.
Ik ga waarschijnlijk maar 1 keer naar Australie en dan is +/- 300 euro wel veel geld.
Als er iemand mij kan helpen mag deze altijd mij mailen luc69tanghe@pandora.be
Alvast bedankt op voorhand.
Greetz, Lucske
Met citaat reageren
  #42  
Oud 24 augustus 2005, 13:08
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Tja, ik blijf het verkopen van licenties van software raar vinden, maar ach, wie ben ik.

Voor een *PocketPC* moet je toch echt naar de http://www.pocketpcclub.nl gaan. Maar denk ook eens bijvoorbeeld aan een Palm Tungsten T|5 in combinatie met Tomtom GPS. De T5 heeft als voordeel dat al je data bewaard blijft, ook al heeft je toestel geen stroom meer. Met de HP hx4700 zou je alles kwijt zijn: niet wat je wil tijdens het backpacken.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #43  
Oud 16 september 2005, 16:05
caestert
Guest
 
Berichten: n/a
Best technisch allemaal dit forum. Kan er me iemand nu vertellen of er uberhaupt fatsoenlijk kaartmateriaal is voor Palm en GPS in Australie. Is het de moeite waard om mijn t5 mee te nemen met gps. Hebben die australiers geen GPSsoftware voor de Palm?? Wie weet dat?
Met citaat reageren
  #44  
Oud 16 september 2005, 20:41
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caestert op 16-09-05, 16:05 in bericht #43
Kan er me iemand nu vertellen of er uberhaupt fatsoenlijk kaartmateriaal is voor Palm en GPS in Australie. Is het de moeite waard om mijn t5 mee te nemen met gps. Hebben die australiers geen GPSsoftware voor de Palm?? Wie weet dat?
Zij hebben NavMan (400 AUD = 250EUR). Fatsoenlijk zal het wel zijn, want Palm verkoopt het als onderdeel van een navigatiepakket.
Voor de rest is er alleen maar PathAway of Fugawi (zonder routeberekening).
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #45  
Oud 25 januari 2006, 20:15
caestert
Guest
 
Berichten: n/a
Ook ik orienteer me

Sorry, mijn verhaal niet goed afgemaakt. ik wil naar Australie maar vind een navigatieprogramma voor 5 weken kopen iets te gortig. op de site van www.multimap.com kom ik de volgende link tegen:
http://www.multimap.com/static/wireless.htm . Het suggereert dat je met je palm en een wifikaart kunt orienteren mits je natuurlijk een hotspot of vrij wifipunt kunt gebruiken. Iemand ervaring met deze manier van palmgebruik.

Laatst gewijzigd door ghia; 26 januari 2006 om 01:03. Reden: berichten samengevoegd
Met citaat reageren
  #46  
Oud 26 januari 2006, 01:16
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caestert
Sorry, mijn verhaal niet goed afgemaakt.
Daar voor bestaat de bewerk-knop.
Citaat:
ik wil naar Australie maar vind een navigatieprogramma voor 5 weken kopen iets te gortig.
Je moet je gewoon afvragen: hoeveel ga ik in die 5 weken verloren rijden en wat kost mij dat aan gederfde inkomsten en/of verloren pret?
Citaat:
op de site van www.multimap.com kom ik de volgende link tegen:
http://www.multimap.com/static/wireless.htm . Het suggereert dat je met je palm en een wifikaart kunt orienteren mits je natuurlijk een hotspot of vrij wifipunt kunt gebruiken. Iemand ervaring met deze manier van palmgebruik.
Nee, maar het lijkt mij niet echt een GPS-toepassing, maar gewoon een systeem om het resultaat van een gewone internetrouteplanner (zoals van de ANWB) toegankelijk te maken voor Palm en andere mobiele apparaten met een beperkt scherm (tov PC). De gebruikte PQA-technologie is al vrij oud en ik vraag mij af of het nog werkt.
Misschien kan je ginder ook wel wagens met ingebouwde GPS ofwel een losse standalone navigator zoals TomTom Go huren?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #47  
Oud 26 januari 2006, 10:56
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Zelf ben ik onlangs in een voor mij (nu voorheen) vreemde stad geweest (Houston TX) en ik heb ontzettend veel plezier gehad van mijn TomTom met BT-GPS. De kosten waren redelijk hoog, maar als ik op reis ben heb ik geen zin om te verdwalen. Aan de andere kant is Australie behoorlijk leeg. Een dergelijke aanschaf voor Australie lijkt me alleen zinnig als je zelf in een auto rijdt (niet voor wandelen of fietsen dus) en bovendien veel in een grote stad rijdt.

// een kaart van Australie kost € 199.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023