Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 april 2006, 13:18
addi
Guest
 
Berichten: n/a
viamichelin navigation 4 installatie sync probleem

Ik heb dus viamichelin navigation 4 en een tungsten T. Als ik installeer zonder dat mijn palm software geinstalleerd is (ik deed dit per toeval) dan werken alle pc programma's perfect. Als ik installeer met mijn palm aangekoppeld dan vraagt hij op het einde van tweemaal te syncen. Als ik de eerste keer sync gaat alles goed (maar het programma van viamichelin werkt niet op mijn palm) als ik de tweede keer sync dan zegt hij even wachten en detecteert hij dat ik gesynct heb. Maar hij blijft haperen bij het even wachten. Als ik de even wachten kader sluit, dan breekt hij de installatie af en uninstalleert hij zich. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik had eraan gedacht om het palm programma apart op mijn palm te zetten en dan de installatie te doen zonder dat mijn palm aangekoppeld is. Zodat ik daarna gewoon de geinstalleerde maps op mijn palm kan zetten. Is dit mogelijk? En kan ik die aparte programma's van de dvd halen? Want ik zie alleen .cab files staan die speciaal gecodeerd zijn.
Ik heb al wat rondgezocht maar ik kan die palm os programmas ook niet apart downloaden.

Ik gebruik versie 4.1.4 van hotsync.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 april 2006, 13:28
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Viamichelin 4 werkt niet op de Tungsten|T of T2, ivm te weining dynamic heap geheugen. Die is bij die modellen iets van 800 KB.

http://www.shop.viamichelin.co.uk/sh...?catalogID=725

Het beste wat je kunt doen is terug naar de winkel gaan en je geld terugvragen, alhoewel ik betwijfel of je dat krijg omdat er duidelijk staat dat de Tungsten T niet gesupport wordt.

VERZOEK
Beste addi, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 april 2006, 15:55
addi
Guest
 
Berichten: n/a
ah bedankt, ik had daarover gekeken. Sorry voor de vraag dan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023