Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 maart 2006, 09:22
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
in eens geen ontvangst meer

hoi,

ik heb een tungsten e2 met tom tom navigatie, doet het altijd prima,
nu gister plots niet meer. 's ochtends nog wel, zette ik hem erna uit, vervolgens hele dag kan die bluethoot apparaat ineens niet meer vinden.

van alles al geprobeerd. aan uit zetten, programma opnieuw opstarten, bleuthoot aan en uit. iemand misschien een idee?

gr maaike
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 maart 2006, 09:30
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Heb je al een reset gegeven?

ps. zou je wat duidelijker willen schrijven? De zin "vervolgens hele dag kan die bluethoot apparaat ineens niet meer vinden" begrijp ik bijvoorbeeld niet.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 maart 2006, 11:33
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
dat wil zeggen dat ie mijn bleuthoot apparaat niet meer ziet, hij geeft aan: geen gps-apparaat!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 maart 2006, 16:15
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Gaat het bluetooth-lampje van je gps-muis wel anders knipperen als je TomTom aanzet?
Dus wordt er nog wel een poging tot verbinden gedaan?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 maart 2006, 16:17
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
ja die knippert in het begin als een gek en als die dan een signaal heeft gevonden is het rustiger, maar mijn palm vind de muis niet.

misschien toch maar ff een reset proberen?

gr maaike

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster
Gaat het bluetooth-lampje van je gps-muis wel anders knipperen als je TomTom aanzet?
Dus wordt er nog wel een poging tot verbinden gedaan?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 maart 2006, 16:21
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wat waarschijnlijk helpt is de gps-muis opnieuw toevoegen als trusted device.

Een reset kan altijd helpen natuurlijk.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 09 maart 2006, 16:24
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
gps muis opnieuw instaleren had ik al geprobeerd, nu heb ik die reset toch maar geprobeerd en hij doet het gelukkig weer!!!

helemaal super.

gr maaike
Met citaat reageren
  #8  
Oud 09 maart 2006, 16:28
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Bij problemen altijd eerst een soft reset geven. Kan geen kwaad en verhelpt een hoop .
Met citaat reageren
  #9  
Oud 09 maart 2006, 16:38
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
nog niet zo veel ervaring met mijn palm heb hem nog niet zo lang en durfde niet zo goed te resetten en had hier in eerste instantie niet zo snel aan gedacht.

gr maaike

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster
Bij problemen altijd eerst een soft reset geven. Kan geen kwaad en verhelpt een hoop .
Met citaat reageren
  #10  
Oud 09 maart 2006, 22:20
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
durfde niet zo goed te resetten en had hier in eerste instantie niet zo snel aan gedacht.
Zoals ik al in mijn eerste bericht aangaf: "heb je al een reset gegeven"
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #11  
Oud 10 maart 2006, 10:50
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
zie eerdere berichten van mij, ondertusse doet ie het dus alweer door de reset .
Met citaat reageren
  #12  
Oud 10 maart 2006, 11:21
vdkuil vdkuil is offline
Junior lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 04 januari 2006
Berichten: 5
ik heb hetzelfde probleem een aantal keren gehad met mijn lifedrive. Dat iedereen reageert van 'ff softresetten dan doet ie 't weer' vind ik niet echt een oplossing.

Is namelijk niet echt fijn als je met 120 rondrijd om de stylus in dat kleine gat te frutten en vervolgens 3 minuten te moeten wachten. Ik hoop dus dat palm een keer de tijd vind dit soort problemen op te lossen. De reden dan ik voor palm ben gegaan ipv MS Pocket PC is dat ik ervan uit ging dat dit OS wat stabieler is.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 10 maart 2006, 11:30
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdkuil
ik heb hetzelfde probleem een aantal keren gehad met mijn lifedrive. Dat iedereen reageert van 'ff softresetten dan doet ie 't weer' vind ik niet echt een oplossing.

Is namelijk niet echt fijn als je met 120 rondrijd om de stylus in dat kleine gat te frutten en vervolgens 3 minuten te moeten wachten. Ik hoop dus dat palm een keer de tijd vind dit soort problemen op te lossen. De reden dan ik voor palm ben gegaan ipv MS Pocket PC is dat ik ervan uit ging dat dit OS wat stabieler is.
Het probleem dat de Palm opeens geen BT connectie meer kan maken betreft vaak wanneer de BT ontvanger uitgestaan heeft, en nu weer aangezet wordt. Een softreset is dan een prima oplossing, omdat zoiets maar eens in de zoveel maanden voorkomt. Ik denk dat je een ander probleem hebt als de verbinding tussentijds uitvalt.

Citaat:
Is namelijk niet echt fijn als je met 120 rondrijd om de stylus in dat kleine gat te frutten en vervolgens 3 minuten te moeten wachten.


Het is niet zo dat je strafpunten krijgt als je een paar minuten zonder navigatie doorrijdt hoor, het is een hulpmiddel, geen dictator. Je kunt ook voor de veiligheid van anderen dan even wachten tot een parkeerplaats naast de snelweg.

Citaat:
De reden dan ik voor palm ben gegaan ipv MS Pocket PC is dat ik ervan uit ging dat dit OS wat stabieler is.
Als ik de fora zo bekijk wil je denk ik niet weten wat voor problemen ze in het PPC kamp hebben.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #14  
Oud 10 maart 2006, 14:44
vdkuil vdkuil is offline
Junior lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 04 januari 2006
Berichten: 5
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Het probleem dat de Palm opeens geen BT connectie meer kan maken betreft vaak wanneer de BT ontvanger uitgestaan heeft, en nu weer aangezet wordt. Een softreset is dan een prima oplossing, omdat zoiets maar eens in de zoveel maanden voorkomt. Ik denk dat je een ander probleem hebt als de verbinding tussentijds uitvalt.
Ik ken nog 1 persoon meer met een lifedrive en hij heeft exact hetzelfde probleem als ik heb. Maar blijkbaar een ander probleem dan door maaike gesteld.

Maar het is natuurlijk niet zo dat ik zelf met 120 de zaurus ga resetten ... (alleen maar als ik 50 rijd )


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Als ik de fora zo bekijk wil je denk ik niet weten wat voor problemen ze in het PPC kamp hebben.
Ik hoop 't ... Palm is toch een vrij duur apparaat ivm een pocket pc. Daar mag je dan ook wel wat voor verwachten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023