Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 augustus 2004, 07:08
NusaPenida
Guest
 
Berichten: n/a
applicaties voor Palm M550 (Tungsten T)

Mijn vraag betreft de Tungsten T. Deze heb ik sinds gisteren overgenomen van mijn buurman. Deze had 'm via zijn werk, maar nooit gebruikt. Hij is CD ROM's kwijt, dus ik via Palmone-site software gedownloaded en ik heb de data van mijn Palm V vrijwel probleemloos op de Tungsten T kunnen zetten. De basics werken dus. Echter, ik zie geen nieuwe applicaties staan (Word, Excel), eigenlijk alleen wat ik van de Palm V kende. Staan deze wellicht op de genoemde CD ROM's die ik niet heb, hoe kan ik die krijgen (als dat uberhaupt kan)? En hoe kan je van de Tungsten een MP3 speler maken? Nog een andere vraag: kan ik SMS versturen vanaf de Tungsten T met bluetooth, op basis van een Siemens S-55 (pairing van T en de mobiel is al gelukt) en een abonnement bij Telfort? Who knows ....?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 augustus 2004, 08:46
Ronald van Esch's schermafbeelding
Ronald van Esch Ronald van Esch is offline
Nolite timere, ego sum
Voornaam: Ronald
Model: Symbian
 
Geregistreerd: 27 november 2001
Locatie: Apeldoorn, Netherlands
Berichten: 114
Hallo Nusa,

Voor Word en Excel bestanden te bekijken moet je een programma hebben als bijv. documents-to-go. Dit zit inderdaad bij verschillende Tungstens bijgeleverd maar is ook los te krijgen als je geen CD's hebt,
http://www.dataviz.com/products/documentstogo

De Tungsten T heeft een applicatie die MP3's kan spelen, real one player, maar ja, je snapt het al, die staat op de CD en moet wel even geinstalleerd worden. Ook hier brengt Internet weer een oplossing:

http://www.realnetworks.com/industri...s/player/palm/

volgens mij zelfs voor niks

Als je SMS'jes wilt versturen dan kan dat maar ook hier heb je weer de ontbrekende CD nodig om de applicatie op je palm te zetten.

Dus, kijk je buurman nog eens lief aan: Bij de T zaten 2 CD's als ik me niet vergis, help hem anders mee zoeken, ze zijn grijs...
__________________
Cogito ergo doleo

Per 20-07-2005:
Life Drive + Tom-Tom5 Bluetooth + Piel frama leder case
PER 01-12-2006 Nokia E61 + Piel Frama Vachetta(mooiiii) Case en TomTom 6
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023