Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12 augustus 2004, 10:36
Amelsfort
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 12-08-2004, om 10:52 heeft metck dit gezegd in bericht #20
Kortom: lees die tip nou eens goed door en volg de aanwijzingen nauwkeurig.
Volgens mij heb ik de grote schoonmaak goed uitgevoerd, ik heb een paar keer palm desktop opnieuw geïnstalleerd, mijn palm zelf helemaal gereset, erase all data daarna werkt de palm dus goed, vervolgens ga ik synchroniseren, meld ik mijn palm opnieuw aan op mijn pc en gaat het weer mis...

Ik gebruik hem op dit moment op mijn werk, zal hem vanavond thuis proberen, daar heb ik hem nog niet geïnstalleerd misschien dat er op niet zichtbare plekken toch data op mijn pc blijfts staan met verkeerde downloads...

Toch bedankt voor je reactie Maurice!
Met citaat reageren
  #22  
Oud 12 augustus 2004, 10:45
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 12-08-2004, om 11:36 heeft Amelsfort dit gezegd in bericht #21


Volgens mij heb ik de grote schoonmaak goed uitgevoerd, ik heb een paar keer palm desktop opnieuw geïnstalleerd, mijn palm zelf helemaal gereset, erase all data daarna werkt de palm dus goed, vervolgens ga ik synchroniseren, meld ik mijn palm opnieuw aan op mijn pc en gaat het weer mis...
Ok, je zult dan een voor een de palmprogramma's die op je pc staan terug moeten zetten op je palm. Na elke installatie (bijvoorbeeld met Pinstall) moet je dan controleren of het digitizerprobleem zich weer voordoet. Het is even werk maar als je het goed doet kun je uiteindelijk identificeren welk programma het digitizerprobleem veroorzaakt. Als je dit weet zou ik pas een Hotsync doen waarbij je agenda, adressen en dergelijke terug gezet worden.
Kijk ook nog eens goed naar stap 7 van de grote schoonmaak. Succes.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #23  
Oud 12 augustus 2004, 10:56
Amelsfort
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 12-08-2004, om 11:45 heeft metck dit gezegd in bericht #22
Kijk ook nog eens goed naar stap 7 van de grote schoonmaak. Succes.
Thnx
Het gekke is dat ook als ik niks klaarzet, de pc toch standaard alles synchroniseerd, moet ik dan misschien via HotSync, Custum dingen uitschakelen? Omdat ik nog niks heb ingevoerd en gedownload gaat het puur om de standaard synchronisatie maar op een of andere manier gaat dat telkens mis.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 12 augustus 2004, 11:00
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Je hebt volgens mij ook Stap 4 niet goed uitgevoerd.
Citaat:
Stel je backup veilig
Voor Windows:
Alle gebackupte data is terug te vinden in: {pad}/Palm/{username}/Backup of {pad}/Sony/{username}/Backup. {pad} varieert afhankelijk van welke OS en desktopsoftware je gebruikt, maar is voor Windows meestal 'C:\Program Files\Palm' of 'C:\Program Files\Sony' als je voor een standaardinstallatie van de Palm Desktop hebt gekozen. De {username} is afhankelijk van je HotSyncnaam.
Citaat:
Verplaats de map Backup of geef deze map een andere naam. Doe je dit niet, dan zullen al je gegevens weer teruggezet worden bij de eerstvolgende HotSync en dat is iets wat je bij een grote schoonmaak juist niet wilt hebben. Een tip hierbij is, om deze map te comprimeren met WinZip (Windows) of StuffIT (MacOS) of iets dergelijks en er een datum aan vast te koppelen. Op deze manier kun je het zipbestand snel terug vinden als je die ooit weer nodig hebt.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 12 augustus 2004, 11:19
Amelsfort
Guest
 
Berichten: n/a
op zich wel goed uitgevoerd volgens mij, ik had namelijk de complete directory palm een andere naam gegeven, en een keer volledig verwijderd maar dat werkt allemaal niet.
Ik zal thuis op een andere pc met een "schone lei" beginnen, en dan zal het toch wel goed komen!?! (Zal ook de stappen van de grote schoonmaak nog een goed doornemen!)
Met citaat reageren
  #26  
Oud 13 augustus 2004, 07:39
Amelsfort
Guest
 
Berichten: n/a


Het is gelukt! mn alm synchroniseerd weer zonder problemen! Digifix, SyncAll alles zit erop, alleen Outlook en contacts zet hij niet over daar moet ik nog naar kijken.

In iedergeval iedereen bedankt voor jullie support!

Met citaat reageren
  #27  
Oud 13 augustus 2004, 10:03
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Graag gedaan. Waar was het nou eerder fout gegaan? Misschien dat anderen daar iets aan hebben.
Met citaat reageren
  #28  
Oud 13 augustus 2004, 10:21
Amelsfort
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Ik denk dat mijn pc toch ergens een log had opgeslagen waarin iets verkeerd stond. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met outlook synchronistaie want dat werkt nu nog steeds niet.

(ik gebruikte in eerste instantie de originele CD-rom om te installeren, maar misschien was daarin de data te oud -> windows 98/NT enzo..)

Wat ik graag wilde was dat hij linkte met outlook (en vooral de adreslijst daarin) maar daar is volgens mij bij PalmOne.com geen programma voor deze Palm Vx te vinden...
Met citaat reageren
  #29  
Oud 13 augustus 2004, 10:24
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 13-08-2004, om 11:21 heeft Amelsfort dit gezegd in bericht #28
Wat ik graag wilde was dat hij linkte met outlook (en vooral de adreslijst daarin) maar daar is volgens mij bij PalmOne.com geen programma voor deze Palm Vx te vinden...
Met Pocketmirror kun je toch syncen tussen palm en outlook?
Met citaat reageren
  #30  
Oud 13 augustus 2004, 10:32
Amelsfort
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 13-08-2004, om 11:24 heeft metck dit gezegd in bericht #29
Met Pocketmirror kun je toch syncen tussen palm en outlook?
Ja, dan moet ik die een keer aanschaffen want die heb ik niet. Toen ik net in het begin mijn palm met mijn PC liet syncen werd de mail ook doorgestuurd maar dat werkt nu niet meer.

ik vond wel Intellysinc voor Intranets.com kweenie of die goed is (is wel gratis! )
Met citaat reageren
  #31  
Oud 13 augustus 2004, 12:25
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Je kunt gewoon nog een keer PocketMirror installeren vanaf de originele installatie-cd en dan gratis een update doen naar de laatste versie (klik op update).

- jp
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023