Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 maart 2007, 01:01
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Palm Security maakt Tungsten T2 trager

Ik zit met een probleem, als ik de Security optie van mijn T2 instel om bijvoorbeeld automatisch op slot te gaan dan wordt mijn Palm ineens traag, als ik met een ingestelde Security bijvoorbeeld een spel als Duck Hunt wil spelen dan hapert het spel enorm, ook in andere games is dat duidelijk te merken (Micoquad bijvoorbeeld). Zet ik de Security optie weer uit dan is alles soepel.
Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, is het misschien een bug in de Tungsten T2 of in het OS 5.2.1. Ook de Security Patch is bij mij geinstaleerd en verhelpt het probleem niet.

Groetjes Ramesh.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 maart 2007, 00:53
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Op mijn eigen manier opgelost...

Ben ik dan de enige die dit probleem heeft met de Tungsten T2... lekker dan...

Ik heb alles geprobeert, zelfs een hard reset gegeven en nog is de T2 trager met de Security app geactiveerd, hardstikke fijn zo'n overstap van de Tungsten T naar de T2 (ik zou bijna de TT weer gaan gebruiken (i.p.v. de T2)

Ik heb met JackSprat en JackFlash de Security app van de T2 omgewisseld met die van de TT en nu gaat het wel goed (zonder haperen).
I.p.v. dat PalmOS nu de moeite neemt om het oudere systeem optimaal en geperfectioneerd te verbeteren komen ze elke keer met nieuwe mogelijken (zoals encryptie in de security) die het functioneren van het systeem er niet beter op maken.
Ik ben blij dat mijn oude Tungsten T naar een goeie vriend van mij is gegaan zodat ik ondertussen Graffity 1 en de zonder problemen werkende Security app uit zijn ROM heb kunnen kopieren en die heb kunnen vervangen met die van mijn nieuwe Palm (de Tungsten T2).

Mijn excuus voor mijn chaggerijnige opmerking, maar ik heb nog veel meer problemen met de T2, zoals het niet zuiver kunnen draaien van games van Infinite Dreams, Super Miners bijvoorbeeld een favoriet van mij, waarvan ze me op handango.com verzekerde dat het goed zou draaien op mijn nieuwe T2, nou niet dus. Allemaal weggegooit geld en ik had gewoon bij de TT moeten blijven (dan maar een anderhalf uur minder batterij capaciteit).
MAAR DAN MOETEN ZE ME OOK GEEN ONZIN VERKOPEN. (Zelfs het heap geheugen van de TT is beter dan die van de T2).

Nogmaals mijn excuus voor deze reactie, maar jullie zijn allemaal ook Palm gebruikers (net als ik) dus zie dit ook als een waarschuwing voor als je over wil stappen van de TT naar de T2.

Groetjes Ramesh.

PS: Had ik maar niet zo'n PalmOS freak moeten zijn
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 maart 2007, 01:04
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy En hier dan nog even mijn mail contact met de makers van Super Miners (Infinite Dream

DIT WAS MIJN MAILTJE:

Ramesh Ceelen wrote:
> I have a problem when installing you're games on a Palm Tungsten T2.
> When I try to install Super Miners (or any other game that's made by
> your company) then I have a strange ticking noise coming through my
> T2's speaker. Even when I turn the sound off the problem remains. On
> Handango - Windows Mobile, Palm OS, BlackBerry and Symbian Smartphone Software Downloads they ensured that the game is compatible with my device,
> so what can I do to prevent this because I really like the game.
> I also did a hard reset and installed nothing else but Super Miners,
> but still I have the ticking noise.
>
> Greetings Ramesh.


EN DIT WAS HUN REACTIE:

Dear Ramesh,

I really don't know why you have a strange ticking noise from
SuperMiners on your T2. Game should work just fine on T2!

Anyway, I think the way to disable this noise is to set Game Sound
setting to "Off" in Preferences -> Sound & Alerts menu.

Unfortunately you will not hear any music aswell. I'm sorry but I don't
have any other solution.

best regards,
Infinite Dreams Support
http://www.idreams.pl


Begrijpen jullie nu hoe ik me zo'n beetje voel, ik dacht dat ik een verbeterde versie van de TT had gekocht...... NOT!!!!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 maart 2007, 10:11
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoFRespect Bekijk bericht
Mijn excuus voor mijn chaggerijnige opmerking, maar ik heb nog veel meer problemen met de T2, zoals het niet zuiver kunnen draaien van games van Infinite Dreams, Super Miners bijvoorbeeld een favoriet van mij, waarvan ze me op handango.com verzekerde dat het goed zou draaien op mijn nieuwe T2, nou niet dus.
Heb je de game ook geprobeerd op een volkomen schone pda? (De toestand na een harde reset , zeg maar).
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 maart 2007, 14:17
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Ja dat had ik ook geprobeert en ik bleef het tikkende geluid in de game houden...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 maart 2007, 20:45
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Zou je willen reageren op een mailtje dat ik naar het e-mailadres in je profiel heb gestuurd?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 maart 2007, 13:17
NoFRespect
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi Bram, ik heb geen mailtje ontvangen. Ik heb alleen een mailtje ontvangen waarin staat dat hier een reactie is geplaatst.

Groetjes Ramesh.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023