Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06 december 2002, 17:27
Roy N
Guest
 
Berichten: n/a
mijn eerste Palm M130

Hoi allemaal,

Zo ik heb een palm m130 gekregen, geeft veel talen weer maar natuurlijk geen nederlands. Weet iemand hoe ik de nederlandse taal erin kan zetten ik weet echt nog niets over Palmen, ben wel ff gaan surfen over het net en heb uiteindelijk (hoe ik op die site kwam, mag joost weten?? ) een demo van Dutch Piloc gedownload, heb deze echter nog niet geinstalleerd, omdat ik deze maar vijf dagen kan gebruiken.
Bestaat er een patch voor dit proggramma??

heb het hele forum bekeken, maar voor mij is het allemaal abracadabra wat jullie daar vertellen

Help me plzz,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 december 2002, 18:59
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Je kan de software maar vijf dagen gebruiken om te kijken of het wat is voor je. Daarna moet je het kopen of weer verwijderen. Dutch PiLoc zet trouwens alleen het besturingssysteem om in Nederlands, samen met de standaardprogramma´s van Palm.

Overigens, vragen naar patches en dergelijke illegale zaken is niet toegestaan op dit forum. Het is maar dat je het even weet.

Misschien heb je wat aan het boek Palm-computers in 10 minuten
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 december 2002, 20:13
Roy N
Guest
 
Berichten: n/a
ow okee,

dus als ik het goed begrijp zit ik aan dutch piloc vast, als ik wil dat alles in het nederlands wordt weergegeven. Of bestaat er buiten piloc misschien nog een ander programma die gratis is.

Overigens vind ik het niet erg de auteur(s) te betalen want die heeft het immers niet voor niets gedaan.

Maarja als het gratis ook kan dan zeg ik natuurlijk geen nee, en het bewijst maar weer destemeer wat een noob ik ben in Palmen land
Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 december 2002, 20:20
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
dus als ik het goed begrijp zit ik aan dutch piloc vast, als ik wil dat alles in het nederlands wordt weergegeven. Of bestaat er buiten piloc misschien nog een ander programma die gratis is.
Wil je nederlands op je Palm, dan heb je inderdaad Dutch Piloc nodig, voor zover mij bekend is er geen ander programma dat dit ook doet.

Citaat:
Maarja als het gratis ook kan dan zeg ik natuurlijk geen nee
Een echte Nederlander dus. Ik denk dat het voor velen van ons geldt... Maar zoals domo al zei, op dit forum geen vragen stellen over warez, 'patches', serials en dergelijke. Staat ook in de huisregels...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 december 2002, 20:33
Roy N
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

LOL zal het via dutch piloc doen, thanks anyway
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023