Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 december 2005, 23:05
Daktari Daktari is offline
Junior lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 05 december 2005
Berichten: 9
Cool Programma's van memory naar drive

Hallo,
wie kan me met het volgende op weg helpen:
op mijn lifedrive heb ik nogal wat "opzoekboekjes" op mijn int memory staan, die ook verschillende platforms/readers hebben (oa Isilo, mobipocket, Skyscape, unbound). M'n int memory staat inmiddels behoorlijk vol, en m'n drive is grotendeels leeg. Hoe kan ik het beter verdelen?
De "boekjes"in zijn geheel overzetten gaat niet; dan werken ze niet meer. Kennelijk moet ik een deel overzetten, bv met Resco-explorer. Maar welk deel? En naar welke map? applications, of palm - programs, of palm - launcher? Of naar root-level? En kennelijk moet ik eerst het RAM leegmaken voor ik appl op hun oorspronkelijke plek kan deleten?
Heb al aardig wat geprobeerd, kom er nog niet uit.
Graag jullie hulp.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2005, 23:14
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik denk dat je simpeler moet denken:

Programma's waarmee je je documenten leest, hou je gewoon in het RAM. Nu ga je voor elke individuele reader in de handleiding van die reader lezen, *of* het uberhaupt mogelijk is dat documenten voor die reader op de geheugenkaart/internal drive worden geplaatst, en zo ja, in welke directory dat moet gebeuren.

Verplaatst daarna al je documenten naar de juiste directories op je internal drive, bijv. met Resco Explorer of Filez of een andere bestandsbeheer programma.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2005, 00:39
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Als je reader uit 1 .prc bestand bestaat, kan je deze in de Palm\Launcher map plaatsen. Zijn er nog bijkomende bestanden nodig zoals fonts- of kompressie libs, laat deze dan in het hoofdgeheugen.
In de map \Palm\Launcher kunnen ook al je dokumenten geplaatst worden. Ik heb geen ervaring met jouw readers of LD, maar met PalmDoc, Tibr en Plucker werkt het op die manier wel vanaf een SD-kaartje.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023