Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #141  
Oud 10 juni 2005, 17:12
dokitoedele
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsraggers
De menus lijken op een T3 toch een stuk targer, valt mee te leven. (Ik rijd nog steeds rond zonder stemmen, iemand al gelukt?)
nog steeds geen stemmen maar wel een vraag uitstaan bij Tomtom. Als iedereen dit ou doet komt er misschien sneller een oplossing
Met citaat reageren
  #142  
Oud 10 juni 2005, 17:25
JFolkers JFolkers is offline
Lid
Voornaam: Justin
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 30 april 2003
Locatie: Alkmaar
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dokitoedele
nog steeds geen stemmen maar wel een vraag uitstaan bij Tomtom. Als iedereen dit ou doet komt er misschien sneller een oplossing
Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen.
Met citaat reageren
  #143  
Oud 10 juni 2005, 19:00
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi,

Ik heb geen problemen met de stemmen. Wat je volgens mij moet doen is je geheugenkaart in je palm steken, daarna de stemmen installeren, en hotsyncen. Ik moest eerst ook even zoeken.

Overigens net weer iets anders ondekt. Dit keer iets prettigs. Als je TomTom opstart gaat hij in tegenstelling tot TT4 verder met dezelfde route. Dat scheelt in elk geval als je gebeld wordt en daardoor uit TT5 wordt gehaald.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #144  
Oud 10 juni 2005, 20:54
AnTom AnTom is offline
Lid
Voornaam: Anton
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 28
mogelijk een oplossing

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dokitoedele
nog steeds geen stemmen maar wel een vraag uitstaan bij Tomtom. Als iedereen dit ou doet komt er misschien sneller een oplossing
Heb ook alles al geprobeerd nog steeds geen stemmen.
Na poging tot installatie van stem klapt de boel eruit tijdens de hotsync met de melding "VFSDBCache.c Line:4414, cached modification Number not same as file value". Na opnieuw activeren doet alles het weer, alleen is er geen stem geïnstalleerd. Of ik het nu op de interne sd kaart of op de geheugenkaart installeer maakt geen verschil. Heb dus inmiddels ook een vraag uitstaan bij TomTom.

Update:
Eva praat eindelijk weer tegen me
Ik vermoed dat ik het grotendeels opgelost heb. Waarschijnlijk door het vele proberen had ik zowel op de externe SD kaart, als op de interne SD kaart als op de interne geheugens tomtom bestanden en directories staan.
Ten lange leste alles op de externe SD kaart laten staan. Op het intern geheugen en op de interne SD kaart alle tomtom bestanden mbv filez verwijderd. Navigator op de palm gestart en activering doorlopen. Daarna deed alles het weer. Ook na enkele hotsyncs.

Navigator blijkt alle bestanden weer "netjes" aangemaakt te hebben. Krijg nu nog wel meldingen dat een aantal backup bestanden worden overschreven. Dit komt waarschijnlijk doordat tomtom slordig is geweest met de naamgeving van de bestanden. Op de interne geheugenkaart staan een aantal bestanden met identieke namen waarbij alleen hoofdletters verschillen. Bij het maken van de backup tijdens de Hotsync blijkt dat XP niet hoofdletter gevoelig is en de namen als identiek beschouwt waardoor de meldingen van possible data overwrite ontstaan. Ik hoop dat jullie deze wat lange posting nog kunnen volgen.

Laatst gewijzigd door AnTom; 10 juni 2005 om 23:27. Reden: Het lijkt nu te werken!!
Met citaat reageren
  #145  
Oud 10 juni 2005, 22:03
devrv
Guest
 
Berichten: n/a
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?! Ik krijg constant de volgende melding in het schermnadat ik mijn taal heb gekozen:

"Er is geen compatibele software voor het maken van een pc-verbinding gevonden. Installeer de pc-verbindingssoftware die bij uw handheld apparaat is geleverd."

Ik heb tungsten T3 iemand dit probleem ook gehad en hoe opgelost?
Met citaat reageren
  #146  
Oud 10 juni 2005, 22:22
dokitoedele
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door devrv
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?! Ik krijg constant de volgende melding in het schermnadat ik mijn taal heb gekozen:

"Er is geen compatibele software voor het maken van een pc-verbinding gevonden. Installeer de pc-verbindingssoftware die bij uw handheld apparaat is geleverd."

Ik heb tungsten T3 iemand dit probleem ook gehad en hoe opgelost?
Stomme vraag misschien maar gebruik je wel de palmdesktop software?
Met citaat reageren
  #147  
Oud 10 juni 2005, 22:30
devrv
Guest
 
Berichten: n/a
Yep in combinatie met Outlook
Met citaat reageren
  #148  
Oud 11 juni 2005, 08:59
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik076
...Dit keer iets prettigs. Als je TomTom opstart gaat hij in tegenstelling tot TT4 verder met dezelfde route. Dat scheelt in elk geval als je gebeld wordt en daardoor uit TT5 wordt gehaald....
Dat was al zo onder 4.42 voor de Treo 650. Hopelijk zijn de andere voordelen van die versie ook in v5 aanwezig. Werken die voordelen nu ook op de palm T3?
Zie http://www.palmclub.nl/forums/showpo...85&postcount=9
Met citaat reageren
  #149  
Oud 11 juni 2005, 10:28
Maasq Maasq is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 27 september 2003
Berichten: 82
Van de TT site:

"Contact Navigatie: navigeer rechtstreeks vanuit het adresboek van je PDA – de TomTom-software wordt in het PDA-menu geïntegreerd

Postcodenavigatie voor eenvoudige en nauwkeurige selectie van uw bestemming (alleen in Nederland en Groot-Brittannië) "

Wat zijn jullie ervaringen met contact- en postcodenavigatie? Werkt het ook vanuit andere adresboeken b.v. super names o.i.d.
Met citaat reageren
  #150  
Oud 11 juni 2005, 11:31
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Citaat:
Dat was al zo onder 4.42 voor de Treo 650.
Dat wist ik niet. Ik gebruikte n.l. TT4 op mijn vorige Palm T3 en ben gelijk met TT5 over gegaan naar de Treo. Als ik zo kijk naar de voordelen die genoemt worden op die link dan zijn alle voordelen ook aanwezig op TT5.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #151  
Oud 11 juni 2005, 12:04
lreyns
Guest
 
Berichten: n/a
Als ik mij productcode die op het cd hoesje staat krijg ik nog steeds de melding dat mijn code niet is geactiveerd en kan ik niet verder in het invulformulier om tomtom 5 te bestellen
Met citaat reageren
  #152  
Oud 11 juni 2005, 12:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Dan moet je dat even melden aan Tomtom. Die helpen je verder.

Wij kunnen je slechts morele steun bieden: Succes!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #153  
Oud 11 juni 2005, 14:34
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lreyns
Als ik mij productcode die op het cd hoesje staat krijg ik nog steeds de melding dat mijn code niet is geactiveerd en kan ik niet verder in het invulformulier om tomtom 5 te bestellen
Inderdaad en mijn vraag staat al 10 dagen bij TomTom uit. Ze antwoorden niet. Of wij zijn dom en de apparaat code(die is nodig nadat je de productcode intikt bij het activeren) zien 'wij' over het hoofd. Of zij zien een probleem omdat wij die apparaat code niet kunnen krijgen.
Met citaat reageren
  #154  
Oud 11 juni 2005, 14:48
AnTom AnTom is offline
Lid
Voornaam: Anton
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 28
Apparaatcode staat op het schermpje dat je krijgt als je navigator opstart op je palm. Op datzelfde scherm moet je de activeringscode in kloppen die je via de tomtom site hebt gekregen. Bij mij is de apparaat een code van 2x 5 cijfers/letters.
Met citaat reageren
  #155  
Oud 11 juni 2005, 15:57
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnTom
Apparaatcode staat op het schermpje dat je krijgt als je navigator opstart op je palm. Op datzelfde scherm moet je de activeringscode in kloppen die je via de tomtom site hebt gekregen. Bij mij is de apparaat een code van 2x 5 cijfers/letters.
Welke versie heb je? Bij V4 Palm-Bluetooth-SD kan/hoef je namelijk geen activeringscode in te tikken ook niet als je de eerste keer TomTom gebruikt. Er verschijnt ook geen scherm met een apparaat code o.i.d..
Of bedoel je een ander scherm? Dank je voor de reactie.
Met citaat reageren
  #156  
Oud 11 juni 2005, 17:58
Boudewijn's schermafbeelding
Boudewijn Boudewijn is offline
Lang leve de PalmClub!!
Voornaam: Arie
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 15 juli 2002
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 119
Stuur een bericht via ICQ naar Boudewijn
activeren moet/kan alleen als je een nieuwe landkaart installeert (of de Benelux op een andere SD-kaart zet). Je zou kunnen proberen om de originele SD-kaart te formatteren en daarop opnieuw het programma en de kaart vanaf de CD's te installeren. Of misschien heb je een andere SD-kaart? Die zul je bij TT5 toch nodig hebben, want de originele 128 MB kaart is eigenlijk te klein.
Overigens was er bij TT3 een probleem bij een aantal doosjes: daar zat een foute productcode in. Dat is bij TT4 niet meer gebeurd, voor zover ik weet...

NB. TT reageert inderdaad niet op klachten, ik heb ook geen reactie gekregen sinds een week.
__________________
<<< RADIATION: it is hardly a danger, but merely a risk ... >>>
Met citaat reageren
  #157  
Oud 11 juni 2005, 20:47
EvertG's schermafbeelding
EvertG EvertG is offline
Lid
Voornaam: Evert
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 28 oktober 2003
Locatie: Sint-Michielsgestel
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lreyns
Als ik mij productcode die op het cd hoesje staat krijg ik nog steeds de melding dat mijn code niet is geactiveerd en kan ik niet verder in het invulformulier om tomtom 5 te bestellen
Ik had hetzelfde probleem en contact gezocht via de mail met TT. Binnen het uur was het probleem verholpen en kon ik verder de upgrade bestellen. Ik heb alleen nog steeds niets ontvangen itt tot vele andere. Heb de bestelling al op 1 juni geplaatst.
Met citaat reageren
  #158  
Oud 11 juni 2005, 21:18
AnTom AnTom is offline
Lid
Voornaam: Anton
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick99999
Welke versie heb je? Bij V4 Palm-Bluetooth-SD kan/hoef je namelijk geen activeringscode in te tikken ook niet als je de eerste keer TomTom gebruikt. Er verschijnt ook geen scherm met een apparaat code o.i.d..
Of bedoel je een ander scherm? Dank je voor de reactie.
Ik heb een T5 met TT5(sinds 2 dagen). Als ik het me goed herinner was het bij de vorige versie overigens ook al ongeveer hetzelfde. Natuurlijk hoef je die gegevens alleen de eerste keer op te geven of als je een nieuwe kaart installeert. Misschien is de procedure bij een Treo wel anders, dat heb ik me niet gerealiseerd en die ken ik ook niet.
Met citaat reageren
  #159  
Oud 11 juni 2005, 22:40
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi,


Ik heb sinds kort het probleem dat ik zo af en toe TomTom 5 opnieuw moet activeren. Dit gebeurt zo af en toe na een reset . Hebben andere mensen dit probleem ook?

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #160  
Oud 12 juni 2005, 08:56
gijsraggers
Guest
 
Berichten: n/a
Over het niet werken van de stemmen. Het lijkt toch niet aan HotSync te liggen. Heb via TomTom Plus de stem van Eva gedownload, alles gelukt, een nieuw mapje op mn sd kaartje met de stem maar nog steeds is er geen enkele stem te selecteren. De fout zit dus blijkbaar in TomTom zelf. We wachten geduldig op een update.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023