Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 mei 2001, 23:19
RPo
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Bij de Palm (Vx) wordt standaard een stylus geleverd die bestaat uit drie delen: puntje, schacht en uh, dopje. Daar zit dan ook een resetstift in. Ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering eens een UTP kabel uit een op een wat onhandige plek gemonteerde UTP connector willen prutsen, en nu is dus de punt ter ziele...

Nu ben ik dus aan het modderen met de eveneens meegeleverde, maar lang niet zo lekker schrijvende plastic variant van die stylus. Elke site die die dingen aanbiedt, verkoopt van die sets van 3 plastic ondingen, maar niet de in drie delen leverbare styli die ik zoek. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 mei 2001, 07:35
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Als je geen reactie krijgt, zou je styli als die van slimpoint van ttools [http://www.ttools.com] kunnen proberen of de stylus q. zie [http://www.palmclub.nl/reviews/stylusq/].

Succes,

Susan
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 mei 2001, 08:46
erik jan erik jan is offline
Forumbikkel
Model: Palm Vx
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Amersfoort
Berichten: 161
????
ik heb vorige week bij Dixons een pakje van de standaard 3Com Styli gehaald. Diefstal, f 30,- voor drie van die dingen, maar dat even terzijde.
Ze zijn wel hetzelfde als de in drie delen uitschroefbare, zware variant die je standaard bij je Palm krijgt...
Plastic zakje, drie styli, rood kartonnetje bovenaan...
groet, erik jan
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023