Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 september 2010, 12:09
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Snelheid PIM op TX vs iPod Touch

QUOTE=huplahoi;196044]Voor mij zijn die zaken ook het belangrijkste van allemaal. De ontgoocheling was dan natuurlijk groot als je zag dat de superintelligente zoek functie maar 1 jaar terug in de tijd kan zoeken en 1 jaar na de huidige datum....
Pocketinformant lost dit perfect op, met een zeer goede interface (veel beter dan de versie op WM)
Takenlijstje is heeeeel uitgebreid bij PI, en toch weer simpel. Voor mij is de iPod Touch het dichtst bij de TX. En door de vingerbediening op het schitterende toetsenbord (en ik heb er heeeel veel gekend!!!) gaat alles supervlug.[/quote]

De snelheid van PI bij de iPod Touch vind ik juist tegenvallen; starten en (blijkbaar) inlezen agendagegevens duurt 5-8 sekonden. Ook bladeren gaat traag (ik heb met opzet alleen de agendagegevens van het afgelopen jaar geïmporteerd, anders wordt het nog trager). Onder PalmOS was dit één druk op de knop en je agenda stond er onmiddellijk.

Dus: iPod Touch kan veel meer dan de TX, maar kan wat snelheid betreft daar absoluut niet aan tippen. Wat dat betreft heb ik toch wel heimwee...

(nieuw draadje, want oude draadje was te oud om op te kunnen reageren)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023