Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 februari 2010, 16:49
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Treo 680 en Parrot CK3100

Hallo,

Ik hoop maar dat er nog iemand dit forum leest, want het is akelig stil de laatste tijd.....

Terzake: Ik wil voor mijn Treo 680 voorzien van softwareupdate 2.12-ROW (incl. BT Manager v. 3.2C) een handfree set aanschaffen van Parrot, de CK3100.
In het verleden (kort na het uitbrengen van de 680) waren hier nog wat problemen mee: de BT verbinding werd bijvoorbeeld niet verbroken na het verlaten van de auto e.d.
Is dit met de softwareupdate 2.12 nu verholpen? Iemand met ervaring hiermee?
Graag een reactie..bvd
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 februari 2010, 17:12
papapablo papapablo is offline
pablo
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 09 april 2006
Berichten: 82
Thumbs down werkt niet altijd perfect

Ik gebruik de 680 niet zoveel in de auto, maar de connectie met de parrot 3100 komt niet altijd goed tot stand.Ik denk dat het toch voor het grootste deel aan de 680 ligt.Ik heb niet de laatste update op m´n 680, maar dat heeft meer met mijn luiheid te maken.Denk overigens niet dat het een verbetering geeft.
Als ik weer moest kiezen zou ik voor andere handsfree-oplossing kijken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 februari 2010, 19:51
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hallo,

Ik was bang dat de Palm Treo 680 gebruikers al uitgestorven waren, maar ze zijn er dus nog....Zeker ook in afwachting van de Palm Pre? . Ik gebruik de 680 nog steeds naar tevredenheid, al merk je dat de technologie verouderd is. Bijvoorbeeld de Blazer browser kan niet met Java overweg, waardoor een aantal mobiele sites buiten de boot vallen...

Bedankt voor je antwoord...Het is dus gokken...Misschien kan ik bij de garage beter eerst een test Parrot regelen, want aanschaffen, laten inbouwen en daarna tot de conclusie moeten komen dat het niet werkt, lijkt me geen prettig idee...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023