Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 februari 2005, 16:09
lope
Guest
 
Berichten: n/a
Outlook Synchronisatie (Free/Busy) probleem

Hallo,

Al jaren gebruik ik een M505 met de 'oude' Chapura conduit en Outlook 2000. Enkele weken geleden toch maar een T5 gekocht en de nieuwe software geinstalleerd. Wat blijkt: als ik nu synchroniseer worden al mijn afspraken in Outlook of 'Free' gezet. Elke keer als ik een afspraak wijzig op mijn T5 en synchroniseer, wordt de 'Show Time As' optie in Outlook weer Free. Als anderen (binnen het bedrijf waar ik werk) dus iets willen inplannen, dan zien ze de afpraak niet staan. Dit had ik voorheen nooit en is uiterst vervelend (dubbele afspraken, etc.). Iemand een suggestie?

Groetjes,

Lope

PS: wil iemand nog een M505 kopen
Ben verder heel tevreden over de T5
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 februari 2005, 16:41
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Re: Outlook Synchronisatie (Free/Busy) probleem

Citaat:
Op 21-02-2005, om 16:09 heeft lope dit gezegd in bericht #1
PS: wil iemand nog een M505 kopen
Ik niet, maar anderen misschien wel . Zet 'em anders te koop in het V&A forum.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 februari 2005, 16:41
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Heb je al gekeken naar de synchronisatie-instellingen? Wellicht zijn er voor de T5 ook updates die zoiets verhelpen, alhoewel ik niet geloof dat het een standaardprobleem is. Waarschijnlijk zit het ergens in de instellingen van de synchronisatie.

Worden nieuwe afspraken in Outlook bijvoorbeeld standaard als 'free' ingedeeld? Ik weet niet of zoiets aan te geven valt, maar het kan ermee te maken hebben.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 februari 2005, 18:18
lope
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de laatste update geladen. Bij het aanmaken van een afspraak zet Outlook het standaard op Busy. Bij de synchronisatie-instellingen kan ik helaas niets vinden. Ook op de supportwebsite van Palm geen verdere info. Daar gaat het met name om Outlook Express, en die heeft deze functie niet. Nog suggesties?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023