Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 juli 2008, 16:54
Adriana's schermafbeelding
Adriana Adriana is offline
Registered User
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 07 mei 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 285
welke versie Palm desktop voor Clié TJ27?

Ik heb wat problemen met de conduit voor Splashmoney en dacht dat het misschien aan mijn verouderde Palm Desktop lag. Ik heb versie 4.1. Bij de lijst apparaten voor versie 4.1.4 voor Windows, staat mijn model echter niet. Kan ik toch updaten?
__________________
groet,
Adriana.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 augustus 2008, 21:19
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
mag ik me bij de vraag Adriana aansluiten met dezelfde vraag voor de Sony SJ22, welke desktopversie heb ik nodig? heeft iemand misschien nog een kopietje?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 augustus 2008, 22:45
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Is er iets bijzonders met Splash Money en de Clie's? Ik gebruik Palmdesktop 4.1.4 en Hotsyncmanager 6.0.1 en kan mijn Treo 650, de TH en de NX73V/E zonder problemen laten syncen op Outlook 2003 en ook programma's installeren. Ik gebruik echter Splash Money niet.

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 september 2008, 13:02
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
De meest actuele Palm Desktop synct prima met CLIE's. Alleen voor bepaalde applicaties die specifiek voor de CLIE-reeks zijn biedt de Palm Desktop, geleverd door Palm zelf, geen ondersteuning. Ik weet alleen niet in hoeverre dat soort applicaties op een TJ27 of SJ22 staan?

Wat ik me trouwens nog wel voor kan stellen is dat als je eerder CLIE-specifieke desktopsoftware had geïnstalleerd en je installeert een nieuwe Palm Desktop, de specifieke CLIE-conduits en applicaties dan in de nieuwe desktop overgenomen worden.

Andere optie is het zoeken naar een nieuwere variant van de Splashmoney desktopsoftware.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023