Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 februari 2003, 16:11
palmario's schermafbeelding
palmario palmario is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 01 december 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 64
Hold button creeeren op Tungsten?

Weet iemand misschien of er een programmaatje bestaat dat er voor zorgt dat je Palm op hold staat. Ik weet dat de Sony Clie NR/NX 70 een "hold-button" hebben aan de zijkant. Ik heb mijn Tungsten "veilig" opgeborgen in een slim leather case. Ik ben hier tevreden mee. Maar indien ik hem in mijn broekzak stop, gaat hij bijna altijd wel een paar keer aan. Ik merk dat doordat er als je hem aanzet, een paar nieuwe Note Pad-notities zijn gemaakt; gewoon wat strepen op het scherm. Ik heb tot nu toe een keer gehad dat ik al mijn gegevens kwijt was, omdat mijn schermverlichting aanstond en de batterij zo helemaal was leeggetrokken. Gelukkig had ik een backup, maar toch. De slim leather case heeft wel twee leren "rolletjes" onderaan, maar die zijn blijkbaar niet afdoende.

Wat mij een goede oplossing lijkt, is om een programmaatje te hebben dat de toetsen uitschakelt als de Palm uitstaat. Het zou dan enkel mogelijk zijn om vanuit die "slaapstand" je Palm tot leven te wekken met de aan/uit-button aan de bovenzijde (of nog beter: de Record-knop aan de linker-zijkant waarmee je dan in een keer in het programmaatje komt om hem uit hold te halen). Je zou er dan voor kunnen kiezen om hem bijvoorbeeld alleen te vergrendelen als hij in je broekzak zit, en niet als je hem in je tas/koffertje stopt. Dan is het immers niet nodig en zou het vervelend zijn als je je buttons niet niet zou kunnen benutten.

Weet iemand toevallig of een dergelijk programmaatje bestaat en zo ja, of waar dat misschien te vinden is (Palmgear wellicht? Zoeken leverde mij niets op).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 februari 2003, 17:17
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Kijk eens naar QLaunch , naast een Stay Off Functie ziet hier nog veel meer in om het werken met de Tungsten T makkelijker te maken.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023