Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 december 2006, 12:35
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Question Roaming met de Treo

Ik heb het idee dat het manueel selecteren van een voorkeursnetwerk op de Treo niet helemaal goed werkt. Stel, je bent in het buitenland, en je wil van het voordeelnetwerk van je provider gebruik maken. Vaak hebben Nederlandse providers namelijk een deal gesloten met een of meerdere buitenlandse providers waarbij klanten daar voor een gereduceerd tarief kunnen bellen.

Als je op je Treo (650) Options >> Select Network doet, kun je manueel kiezen uit de beschikbare netwerken.

Nu zou je denken: ha, dan blijft de Treo na selectie ook altijd op dat netwerk. Maar een paar maanden geleden toen ik in Parijs op vakantie was, had ik ook manueel een voorkeursnetwerk opgegeven, maar na een paar uur stond er toch echt weer een andere provider op mijn telefoon. Ik snap dat je af en toe een verbinding kan verliezen in de metro, maar is het dan niet logischer dat je oude, opgegeven manuele voorkeursnetwerk weer tevoorschijn komt als je weer bereik hebt?

In het kort: wie heeft met de Treo ervaring met roaming op een voorkeursnetwerk? Moet jij de Treo ook altijd om de paar uur handmatig weer op het 'goede' netwerk zetten?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023