Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 februari 2006, 22:09
helmes
Guest
 
Berichten: n/a
case voor TX

Heeft iemand ervaringen met leder of metal cases voor de TX?
Bestaan er ook zwarte metal cases die beter bij de tx passen en waar zijn die te koop?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 februari 2006, 00:19
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Ik ben al in enkele winkels gaan horen, maar ik heb ook nog niets gevonden. Ze vertelden me dat deze accessoires over een maand gingen binnenkomen. Je kan ze al wel online bestellen, hiervoor zijn genoeg websites.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 februari 2006, 01:56
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
In een andere thread post #4 over cases voor de Z22 heb ik reeds enige adressen doorgegeven. Ook voor de T|X vind je daar een aanbod.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 februari 2006, 10:38
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ik heb nog wel zo'n aluminium die de pdashop in het voordeelaanbod meelevert te koop. Die is donkerder dan normaal, niet zwart echter. Donkergrijs. Kijk maar ff op hun site. Ik ga voor leer dus je mag hem overnemen voor een schappelijke prijs. Stuur me een pm als je interesse hebt.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 februari 2006, 10:48
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
hoi Rudy,

mag ik vragen waarom je op leer overgaat?
voordelen?

gr maaike
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 februari 2006, 11:05
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik kom, als ik Zoeken naar: leer metalen case , op o.a. deze thread uit met veel informatie:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...r+metalen+case
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #7  
Oud 14 februari 2006, 11:30
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133
Ik heb een leren case van Krussel, o.a. verkrijgbraar bij PDAshop.nl.Heeft 2 vakjes voor SD kaartjes en nog 3 credit card vakken.

Een metalen case vind ik persoonlijk niks. Wordt zo log. Deze leren case beschermt m'n T|X ruim voldoende, dus ik ben er happy mee.
__________________
Met citaat reageren
  #8  
Oud 14 februari 2006, 15:34
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Ik heb dus deze hardcase (de T5 versie, weet niet of er ooit een TX komt). http://pdashop.nl/product/12294/19138/17

Deze bevalt mij niet echt, het metaal is niet hard te noemen, is met minimale kracht aardig in te duwen. Als je hem laat vallen (waar deze case hem dan voor beschermt zo hoop je) springt de sluiting open als hij op de grond komt. Daarnaast komen er snel krassen op, al vind ik dit zelf niet erg. De twee sd-kaart sloten zijn wel handig, al zit een MMC kaartje, wat dunner is, er te los in waardoor hij eruit kan glijden.

Al met al geeft de case mij de benodigde bescherming in mijn schooltas maar is het niet de mooiste/praktisch'ste/sterkste case die er is, dit in combinatie met de te hoge prijs krijgt het van mij een 5.0
Met citaat reageren
  #9  
Oud 14 februari 2006, 16:16
Xpsion Xpsion is offline
Peter van Psion tot Palm
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 25 december 2005
Berichten: 9
deze is ook niet handig

Ik heb dezelfde case als Pavla (vorig bericht). Ik ben er ook niet blij mee. Je kan niet bij de stylus zonder de TX eruit te draaien. Niet handig als je met 1 hand snel iets wil noteren! Verder staat er met grote letters Tungsten op. Een afrader.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 14 februari 2006, 19:12
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Ik heb momenteel de Brando Workshop lederen case (booktype), Krusell fliptop case en een booktype Proporta case.

De Brando lederen case is naar mijn mening ronduit waardeloos. Hij is veel te ruim en de bevestigingsstrip is veel te slap. In tegenstelling tot alle andere producten die ik bij Brando heb gekocht, valt deze case mij knap tegen.

De Krusell lederen case is een hele fijne case die goed past en uitstekende bescherming biedt. Hij voelt degelijk aan en is compact. Het bijgeleverde clip-systeem gebruik ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Bij de PDA-shop is deze case trouwens ruim anderhalf keer zo duur als bij andere verkooppunten.

Mijn favoriet is de Proporta alu-lederen case. Deze case past goed, oogt zeer degelijk en biedt redelijke bescherming. De TX wordt aan de case bevestigd middels de rail aan de linkerkant van de TX (net als het bij de TX geleverde lederen flapje). Er zijn twee uitsparingen voor SD-kaarten. Deze uitsparingen zitten aan de binnenkant van de achterflap, zodat het onmogelijk is dat de kaarten het scherm kunnen beschadigen. De voorflap bevat als extra bescherming voor het scherm een alluminium plaat.
Deze Proporta case heeft mijn voorkeur boven de Krusell case, omdat de TX geheel onbedekt blijft.

Met citaat reageren
  #11  
Oud 15 februari 2006, 16:19
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maaike.averdijk
hoi Rudy,

mag ik vragen waarom je op leer overgaat?
voordelen?

gr maaike
Jawel.

Zonder gekheid, leer is lekker toch? Nee ik hou toch meer van het het fliptop-principe. Dat opent wat fijner en ligt beter in de hand vind ik. Verder vind ik het persoonlijk ook mooier. De aluminium case biedt waarschijnlijk meer bescherming omdat de TX er helemaal inzit, dat wel. Ook zal ie denk ik iets dunner zijn met een alu case. Maar ja, voor mij niet doorslaggevend dus.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 15 februari 2006, 22:54
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ok, (maaike ) in deze thread gaan we dus verder over een case voor de TX! Capice?

En leer is inderdaad lekker, Rudy
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #13  
Oud 16 februari 2006, 00:04
maaike.averdijk
Guest
 
Berichten: n/a
sorry!!!!!
Met citaat reageren
  #14  
Oud 18 februari 2006, 16:25
hanky
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb via internet (in de VS) een zwarte metalen Innopocket case besteld voor m'n TX. Past toch beter dan zo'n zilvere Tungsten case, die je als enige in NL kan kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023