Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 februari 2006, 20:37
piether
Guest
 
Berichten: n/a
mobipocketreader

dag, om teksten te kunnen lezen moet ik mobipocketreader downloaden op de T3. deze zou hiervoor compatibel zijn, maar als ik hem via de quickinstall wil invoeren geeft het programma aan dat het niet compatibele bestanden bevat ?? Heeft iemand hier een oplossing voor? andere programma's die teksten leesbaar maken?

piether
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 februari 2006, 20:44
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ik denk dat je teveel wilt installeren: het gaat alleen om de bestanden die eindigen op prc en pdb. Maar dat zal toch ook wel in de bijgeleverde installatiehandleiding staan?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 februari 2006, 21:27
piether
Guest
 
Berichten: n/a
ik ben erachter: het downloaden heb ik via internet gedaan, maar dat geeft aan dat het dan automatisch tijdens een hotsync wordt gupload. Het blijkt echter dat je eerst via je desktop het programma moet openen en dan via dat programma je palm moet aanmelden. dan werkt het ineens prima!!
bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023