Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 januari 2006, 15:28
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
PDA houder voor de wagen kleeft niet

Hey,

Gisteren heb ik mijzelf een pda houder voor in de wagen gekocht.
Aan de onderkant zit een zuignap dat je op een plastieken stukje monteerd. Op dat plastieken deeltje is aan de onderkant een kleefsticker. Deze sticker blijft namelijk niet goed kleven, precies vijf seconden doet ie het wel, maar dan flikkerd'ie tegen de grond. Weet er iemand een manier om dit op te lossen?



Pieter
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 januari 2006, 15:48
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Dubbelzijdige tape? Hard plastic lijm?
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 januari 2006, 17:05
Sphaera
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de autohouder voor m'n Palm net boven het dashboard tegen het raam geplakt d.m.v. de zuignap.,

Waarom?

Zo'n plastiek plaatje met dubbelzijdige plakband is echt het stomste wat ze ooit bedacht hebben

Het laat na een jaar echt een vieze plek op je dashboard achter en dat lijkt me zonde.

Neem deze wijze woorden aan doe net als ik.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 januari 2006, 19:16
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sphaera
Ik heb de autohouder voor m'n Palm net boven het dashboard tegen het raam geplakt d.m.v. de zuignap.,

Waarom?

Zo'n plastiek plaatje met dubbelzijdige plakband is echt het stomste wat ze ooit bedacht hebben

Het laat na een jaar echt een vieze plek op je dashboard achter en dat lijkt me zonde.

Neem deze wijze woorden aan doe net als ik.

Ik heb het geprobeerd! En het blijft perfect kleven. Hij kleeft nu onderaan men voorruit en het is perfect.
Nu maar hopen dat het blijft kleven, maar dat denk ik wel?

Leve de zuignap!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 24 januari 2006, 22:39
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Overigens wil het ontvetten van je dashboard voor het erop plakken wel eens helpen

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 januari 2006, 08:50
LordWookie
Guest
 
Berichten: n/a
bij mij bleef hij ook op de voorruit niet plakken met zijn zuignap, dus 'n flinke dot 2-componentenlijm gebruikt. Nu istie ok, weet alleen nog niet hoe ik uiteindelijk die lijm weer van m'n voorruit moet krijgen. In geval van nood. 'n baksteen en carglass denk ik
Met citaat reageren
  #7  
Oud 25 januari 2006, 14:53
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wel spannend bezig, twee componentenlijn op de voorruit gebruiken. Als het zulk sterk spul is als ik denk dat het is dan is de baksteen inderdaad de enige oplossing om van de houder af te raken.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 27 januari 2006, 21:05
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Of auto met carkit en palm verkopen. Tegen die tijd is er vast wel weer een nieuwer model op de markt. Nieuwe auto & blitse palm.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
  #9  
Oud 15 februari 2006, 18:48
jpvk007
Guest
 
Berichten: n/a
is ie van brodit? die hebben hele mooie spullen voor bijna iedere auto... geen zuignap, geen tape/plakband, geen schroeven
Met citaat reageren
  #10  
Oud 17 februari 2006, 22:27
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Wat? Geen zuignap, geen tape of geen schroeven? Dan moet je mij toch eens vertellen hoe je de houder in je auto plaatst.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 17 februari 2006, 22:32
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Je hebt beanbags en je kunt een houder in een ventilatierooster plaatsen. Er zijn dus meer manieren.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 17 februari 2006, 22:52
Ratch's schermafbeelding
Ratch Ratch is offline
Palm Werper
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 249
Hmm, nog nooit gezien en ook nog nooit van gehoord. Ik vind zuignap nog steeds de beste oplossing.

Net ff nieuwe avatar gemaakt
Met citaat reageren
  #13  
Oud 18 februari 2006, 07:15
jpvk007
Guest
 
Berichten: n/a
Kijk maar eens op http://www.brodit.com/?lang=E. Daar moet je kiezen voor een houder, actief of passief. Deze is per PDA/GSM verschillend. Daarnaast moet je kiezen voor een ProClip. Die monteer je in de auto zonder zuignap, door te klemmen (zit dunne strip tape, hoef je niet te gebruiken; afhankelijk gewicht pda en houder) vast in het dashboard. Zo zit het in mijn auto: http://www.brodit.com/montering.jsp?anr=852808
Er zijn ook versies voor het ventilatierooster overigens. Vind dat zelf een mindere oplossing...
Met citaat reageren
  #14  
Oud 18 februari 2006, 10:49
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpvk007
Er zijn ook versies voor het ventilatierooster overigens. Vind dat zelf een mindere oplossing...
Ik heb met de PerfectPassenger cradle ook een oplossing voor klemmen in het ventilatierooster en ben er heel blij mee.
Normaal staat ie links, wat ik makkelijker en veiliger vind, want in de zichtlijn: rijvak - buitenspiegel. Als ik niet alleen rijd, klem ik hem op de ventilatorrooster van de middenkonsole, zodat iedereen de weg kan volgen en vragen zoals: 'Is't nog ver?' worden vermeden.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023