Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 november 2003, 17:36
Harrie
Guest
 
Berichten: n/a
Van Palm naar Clie

Vraagje:

Is het erg ingewikkeld om van een Palm te upgraden naar een Sony?

Ik heb nu een Tungsten | T3 van iemand te leen gehad voor 1 maand en ik heb nu zelf besloten een Sony UX50 te kopen.

Maar ik heb ondertussen al aardig wat in Palm Desktop staan en wat extra software erop zoals SplashPhoto, Kinoma, Realone, enz.

Kan ik de UX50 nu gewoon synchroniseren en werkt het dan of moet ik eerst alles verwijderen en nieuwe software installeren voordat het allemaal werkt? En hoe zit het dan met mijn Agenda, Adressenlijst, todo lijst en mijn foto's van Splashphoto enzo...

Ik hoop dat het geen ingewikkelde zaak is omdat ik bang ben om alles kwijt te raken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 november 2003, 19:14
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Re: Van Palm naar Clie

Citaat:
Op 19-11-2003, om 18:36 heeft Harrie dit gezegd in bericht #1
Vraagje:

Is het erg ingewikkeld om van een Palm te upgraden naar een Sony?

Ik heb nu een Tungsten | T3 van iemand te leen gehad voor 1 maand en ik heb nu zelf besloten een Sony UX50 te kopen.

Maar ik heb ondertussen al aardig wat in Palm Desktop staan en wat extra software erop zoals SplashPhoto, Kinoma, Realone, enz.

Kan ik de UX50 nu gewoon synchroniseren en werkt het dan of moet ik eerst alles verwijderen en nieuwe software installeren voordat het allemaal werkt? En hoe zit het dan met mijn Agenda, Adressenlijst, todo lijst en mijn foto's van Splashphoto enzo...

Ik hoop dat het geen ingewikkelde zaak is omdat ik bang ben om alles kwijt te raken.
Even voor de duidelijkheid, je hebt nu een T2, je hebt een T3 te leen gehad en nu wil je een UX50 .

Het is belangrijk dat je weet welke versie van de Palm desktop je hebt geinstalleerd. De desktop voor T3 is namelijk niet helemaal hetzelfde als de andere desktops. Wat je het best kunt doen is de versie van de Desktop die bij de UX50 zit installeren. En het kan zijn dat dat betekent dat je conduits en pc-programma's zoals SplashPhot en dergelijke opnieuw moet installeren. Maar je gegevens blijven wel bewaard. Maak anders voor de zekerheid een backup van de gegevens in je Desktop.
Afgezien van de Palm Desktop-kwestie, is het in principe niet moeilijk om je gegevens over te zetten. Je kunt de UX50 synchroniseren en dan je oude hotsyncnaam gebruiken. Na de eerste synchronisatie staan alle gegevens op de UX50.

<<en nu ga ik voetbal kijken (wordt het of )>>
__________________
What the FAQ?

Laatst gewijzigd door metck; 19 november 2003 om 19:18.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023