Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30 juni 2003, 14:25
hava
Guest
 
Berichten: n/a
overstap naar zire 71 - user profiles

Vraagje van een palm-gebruiker sinds twee jaar, maar toch niveau beginners

Ik heb dit weekend een zire 71 gekocht ter vervanging van mijn Vx die gestolen werd. Ik kon me niet bedwingen , en heb dan ook meteen alles geïnstalleerd op een laptop die ik thuis nog had liggen, maar die eigenlijk geen relevante info bevat.

Vanmorgen op kantoor aangekomen en opnieuw alles geïnstalleerd (pc op kantoor bevat wel alle info die op mijn oude palm stond), maar daar is het een beetje misgelopen (heb denk ik een nieuw user profile aangemaakt voor mijn zire 71).

Nu zit ik dus met een deel info en foto's op mijn zire 71 en allerlei belangrijke info op mijn pc doordat ik twee user profiles heb. Nieuw profile synct niet met outlook.

Ik zou gewoon willen dat alle oude info op mijn zire komt en de info die ik dit weekend op zire gezet heb op mijn pc terechtkomt. Eén profile, een sync ... gewoon Vx vervangen door Zire (zonder dat info van dit weekend verloren gaat)

Klopt het dan dat ik gewoon mijn oude user profile kan deleten en opnieuw syncen om dit te bereiken?

Is echt een beginnersvraag, ik weet het, maar ben bang om info te verliezen (settings chapura stellen "handheld overwrites pc", vrees dus een beetje dat als ik oude profile delete, al mijn oude info overschreven zal worden)?

Kan iemand even helpen?

(hoop dat dat een beetje duidelijk is)

Hans

ps: heb nog niet zo lang geleden dit forum ontdekt, maar heb er al verdomd veel interessante dingen in gelezen!
ps: heb vandaag al een gelijkaardig vraagje gepost onder een bestaande thread, maar ben zo ongeduldig en zou graag spelen met mijn nieuwe pda )
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023