Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 februari 2001, 07:23
mvmaastricht
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Hallo,

Ik heb zojuist mijn nieuwe Palm Vx binnengekregen. Weet iemand of het nodig is om screen protectors te gebruiken om te voorkomen dat er krassen op het scherm komen? En zo ja, waar kun je die kopen en wat zijn de besten?
Ik gebruikte die dingen namelijk toen ik een Newton MP2100 had.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Marc
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 februari 2001, 22:22
ReneS ReneS is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rene
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Veldhoven
Berichten: 115
Ik ben begonnen met een stukje "overhead" folie zie mijn tip op http://www.palmclub.nl/tips/gebruike..._soetens.shtml

Ben sinds enkele maanden echter helemaal om naar Writeright. Dit is een speciale ietwat geribbelde plakfolie voor de Palm die het schrijven verbeterd en ook het scherm beschermd.
Ik weet alleen niet waar je dit kan kopen en het is blijkbaar wel erg duur, tussen 5 en 10,- per folie, maar je doet er ook lang mee (al 3 maanden met dezelfde folie en nog steeds nauwlijks iets aan te zien)
__________________
Wat niemand weet, weet ik ook.
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 februari 2001, 08:27
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Ik ben nu een jaar in het bezit van mijn Palm V, maar ik gebruik helemaal geen screen protector. Gewoon zorgen dat de styles mooi glad blijft, dit krijg je door af en toe op een normaal A4tje te schrijven, en mijn scherm is in het geheel niet gekrast of iets dergelijks. ook 'schrijven' gaat prima!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 februari 2001, 13:41
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Writerights kun je bij de Office Centre halen (groothandel voor kantoorartikelen) in of losse pakken van 12 voor de V of III serie, of een PDA Survival Kit die ook nog schoonmaakmiddelen en writerights bevat voor zowel de V, de III, en WinCE PDAs.

Ik raad ze zeker aan, krassen kunnen nou eenmaal makkelijk gebeuren. En ik vind het geld dat ik aan m'n Palm heb uitgegeven te veel om dat ding beschadigd te laten worden simpelweg omdat ik te gierig was om voor een paar tientjes wat bescherming te kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023