Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 februari 2003, 14:44
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Post Review: Palm Tungsten|T Sleeve case

Een review van de Palm Tungsten|T Sleeve case is nu te bekijken op: http://palmclub.nl/reviews/accessoir...ngsten_sleeve/

Met dank aan Remco Broekhoff (aka Junior )

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 augustus 2003, 18:25
ascent ascent is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wouter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 100
Stuur een bericht via ICQ naar ascent Stuur een bericht via Instant Messenger naar ascent Stuur een bericht via Yahoo naar ascent
Design cq. denkfoutje in de case ?

Hoi,

Ik heb de case aangeschaft, en wat mij opvalt is dat de case de knop naar beneden indrukt. Dit is erg onhandig, want als ik MP3's luister en ik sluit de case, drukt 'ie binnen 5 seconden langzaam het volume naar beneden, totdat 'ie helemaal stil is.

Het ombuigen van het klepje bracht een simpele en doeltreffende oplossing maar fraai is anders.
__________________

Wouter Schoot

Palm Tungsten|T2 & Palm m515, 256MB SDkaart
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 augustus 2003, 19:07
Vlammend's schermafbeelding
Vlammend Vlammend is offline
Heeft net een nieuwe!
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 07 augustus 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 147
Thumbs down Palm Sleeve Case - andere mening

Bij de aanschaf van mijn Tungsten T2, kocht ik ook gelijk deze case uit het essentials pack. De pris beviel me wel, waarbij ik me bedacht dat het zeker niet mijn definitieve T2 case zal zijn.

Ik gebruik de case nu bijna een week en ik ben het niet altijd met de review eens. Van buiten ziet de case er inderdaad mooi uit, maar als je goed kijkt, sluit de case absoluut niet goed aan op de Tungsten T2.
Het kan zeker een paar mm dunner.

Ook vind ik niet dat de Tungsten door de klem stevig vastzit hij is in de klem namelijk nog behoorlijk te bewegen.

De afwerking in de case laat veel te wensen over, de vilt voering komt op verschillende plekken al wat los van de case.

Dat de slider niet makkelijk te openen is, kan overigens ten dele worden opgevangen door het programmaatje slide-free. (toegevoegd bij de hacks op de top10 pagina)

Ik denk dat ik de case binnenkort maar eens wat ga modificeren, Zodat:
De slider makkelijker open kan.
De case uitzelf blijft openstaan.
Voordat ik dit ga proberen, wil ik wel eerst een betere case. Want de kans dat het mislukt is met mijn linkerhanden groter dan dat het wel lukt.
__________________
Mijn T2 is dood , lang leve mijn T|X
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023