Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 december 2003, 14:50
montimoss
Guest
 
Berichten: n/a
batterij palm100

Na wat 'kunst en vlieg werk' ben ik m'n palm100 binnen geraakt (was echt niet makelijk). De interne batterij is leeg en wil deze vervangen.

ELNA 3,3V 0,22f JP

staat er op ? kan dit ? (is niet echt duidelijk)

Weet er iemand waar ik dit batterijtje te pakken kan krijgen ?

mvg

Monti
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 december 2003, 15:07
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Ik denk niet dat dat iets is wat je zelf wilt regelen. Als je interne batterij leeg is dan is er volgens mij iets mis met je Palm aangezien die zijn energie krijg van de AAA-batterijen waar de m100 op loopt.

Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een lege interne batterij

Misschien bij electronica-zaken als Stuut & Bruin of Conrad?

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 december 2003, 15:17
montimoss
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 01-12-2003, om 16:07 heeft Jaap Fresco dit gezegd in bericht #2
Ik denk niet dat dat iets is wat je zelf wilt regelen. Als je interne batterij leeg is dan is er volgens mij iets mis met je Palm aangezien die zijn energie krijg van de AAA-batterijen waar de m100 op loopt.

Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een lege interne batterij

Misschien bij electronica-zaken als Stuut & Bruin of Conrad?

Groeten,

Jaap

Als ik de 'gewone' AAA batterijen vervang, ben ik alles kwijt.
Intern zit er zo'n klein batterijtje in, overbrugt deze de 'vervangperiode' dan niet ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 december 2003, 15:55
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Als je gewone AAA-batterijen vervangt, dan heb je ongeveer een halve minuut om dat te doen. Een minuut lukt ook nog wel, daarna verliest het geheugen alle data.

Ik weet niet zeker of er nog een batterij inzit die de data vasthoudt...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 december 2003, 17:01
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Zoeken naar: m100+condensator voor meer informatie over dit veel voorkomende probleem.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023