Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2004, 08:45
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Agendus 8 en alarm om middernacht

Ik gebruik Agendus al geruime tijd naar tevredenheid, maar steeds loop ik tegen het volgende probleem aan: ik heb een aantal afspraken gemaakt zonder daar een specifieke tijd aan toe te voegen.

Vervolgens zet ik er een alarm op zodat ik 3 dagen vantevoren nog een keer herinnerd wordt aan de afspraak. Echter, dit alarm gaat standaard om 0.00 uur af, en dat is op z'n zachtst gezegd vervelend, omdat ik de Tungsten T ook als wekker gebruik

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb nu alle niet tijdgebonden afspraken maar om 10.00 gezet, anders wordt ik 2x per week wakker van dat ding
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 juli 2004, 11:22
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
hij ziet tijdloze afspraken blijkbaar als afspraken om 0:00 ik zou gewoon een alarm bijvoorbeeld 60 uur van te voren zetten (dan gaat alarm dus 12 uur 's middags 3 dagen ervoor)
Als hij het dan nog niet doen zou ik gewoon die afspraken om 8 uur 's ochtends plannen zodat ze nog wel bovenaan komen te staan en dan bijvoorbeeld 68 uur van te voren het alarm te zetten (dan gaat hij weer 12uur 's middags)
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023