Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05 juli 2006, 22:40
y krek
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MET3
Gegroet allemaal,

Ik zit al een tijdje met een probleem. Ik heb een Tungsten T3, en met veel pijn en moeite heb ik Tom Tom Europe geinstalleerd...hierna heb ik ook nog een bluetooth gps apparaatje aangeschaft. De Palm herkent de GPS...sterker nog op de een of andere manier heeft ie ook nog (even) gewerkt met tom tom en heb ik ermee genavigeerd (dit na heel veel pogingen). Nu, als tom tom aanstaat is er 'geen bruikbaar GPS signaal' en als ik bij de GPS status kijk is er maar 1 blokje vol in die nummers die er staan (01, 09, 11, 14, 15, 18, 21, 22 25, 30). Alleen nummer 22 is vol, en incidenteel 14. WAT KAN IK DOEN? Hij moet het toch doen??

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen. Ik heb nietzoveel verstand van deze apparaten..
Beste ?????

Ik heb zelfde probleem wat je omschrijft als eerste probleem met veel moeite tom tom op een T3 instaleren. Ik synchroniseer me suf alles gaat goed geen fout meldingen maar niets op mijn Ts of SD card. Kan je me helpen?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 juli 2006, 23:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door y krek
Beste ?????

Ik heb zelfde probleem wat je omschrijft als eerste probleem met veel moeite tom tom op een T3 instaleren. Ik synchroniseer me suf alles gaat goed geen fout meldingen maar niets op mijn Ts of SD card. Kan je me helpen?
Beste y krek,

Ik heb je berichtje even losgeknipt van het andere onderwerp, omdat jouw probleem geen GPS ontvanger-probleem betreft.

In onze FAQ zie je deze thread staan: http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?t=23639

Je meldt dat je je "suf" synchroniseert zonder foutmeldingen. Je zult toch iets specifieker moeten zijn. Maakt de Palm de synchronisatie af of niet?

Wat je kunt proberen is bij deze stap:



niet voor de eerste optie te kiezen, maar voor de derde. Met andere woorden, sla de mappen van tomtom even op je harde schijf op. Gebruik dan een kaartlezer aan je computer om de mappen op je geheugenkaart te plaatsen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023