Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03 januari 2005, 14:05
yumpie
Guest
 
Berichten: n/a
TomTom 4.4 (op T3) + DiveBuddy = crash

Omdat ik naast T3 gebruiker ook duiker ben wou ik het programma DiveBuddy gaan proberen om mijn duiken in te loggen
(http://www.magayon.de/palm/DB/DiveBuddy_2-en.htm)

Op zich handig tooltje waarbij je ook de GPS locatie van de duikplaats in je log kan importeren. Leek me wel een handige optie.

Echter, toen ik na installatie op mijn T3 een dag later mijn TomTom weer eens wou gebruiken in de auto, crashte mijn Palm telkens bij opstarten van TT (manual reset was nodig).

Na verwijderen van DiveBuddy startte TT weer als vanouds op. DiveBuddy zit dus duidelijk TT in de weg.

----edit---->

Ik begin de laatste tijd ook met andere applicaties dit probleem te krijgen.

Als ik nieuwe applicaties op mijn T3 installeer wil daarna vaak TomTom niet meer opstarten (vastloper, daarna handmatige reset noodzakelijk). Het weghalen van de nieuwe app lost het dan weer op, maar ja da's nie echt handig.

Ik heb het nu gehad na installatie van Pocket Tunes (heel jammer), holidays en nog een paar waarvan ik naam ben vergeten.

Het lijkt er op alsof nieuwe apps het geheugengebied van TT overschrijven ofzo. Ze zitten mekaar in ieder geval in de weg. Dat moet het OS toch voor je oplossen??






Laatst gewijzigd door yumpie; 27 januari 2005 om 14:28.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023