Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29 september 2005, 20:15
schooierd's schermafbeelding
schooierd schooierd is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Dat moet uiteraard geen probleem zijn.

GPRS connectie is GPRS connectie
*uche* daar zou ik nog maar niet al te zeer vanuit gaan. T-Mobile hinkt nogal op twee gedachten lijkt het (lees: ze hebben absoluut geen eenduidig beleid wat dat aangaande). De reden is wel plausibel: een contract is bindend (je sluit zo'n additioneel data-abonnement voor 1 á 2 twee jaar af, in de regel), en mocht "jouw" constructie tóch niet naar wens functioneren (geen stabiele werking etc.) dan mag De Klant toch vrolijk 12 x € 9,50 of 24 x € 9,50 blijven betalen, zonder daar iets zinnigs voor terug te krijgen .
Ik zie het gezanik al voor me in de diverse fora: da's lekker, T-Mobile wil m'n contract niet ontbinden, en wil mij niet verder helpen met m'n GPRS-verbinding op m'n toestel van provider X..

Deze data-bundel is mij in elk geval op het lijf geschreven, en zou zeker een reden kunnen zijn om over te stappen naar T-Mobiléééé. Maar dan niet met zo'n MDA, SDA, ABS, EHBO of hoe die T-M bouwsels mogen heten. Dus een beetje flexibiliteit van T-Mobile (met voor de "eigenwijze types" die niet met de voorgeschreven / geadviseerde toestellen willen werken een eigen schuld, dikke bult-clausule) zou welkom zijn .

Laatst gewijzigd door schooierd; 29 september 2005 om 20:21.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 30 september 2005, 09:22
Hans Doeleman Hans Doeleman is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 januari 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 39
Nadeel is inderdaad dat ze zo slecht geinformeerd lijken te zijn. RenéD wel op Treo 650 en Timmer niet? Op pocketinfo.nl is het ook iemand gelukt om het aangesloten te krijgen op zijn Nokia 6230 icm Ipaq. Toch maar wachten tot er meer schapen over de dam zijn dus...
Met citaat reageren
  #23  
Oud 30 september 2005, 09:44
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Voor iedereen die liever toch prepay wil blijven gebruiken zonder extra databundel "abonnement" (zoals bij orange) en geen gezeur met afgeschermd internet (KPN-Hi, Vodafone-Live): Telfort prepay levert gewoon onvoorwaardelijk GPRS voor 50 eurocent per 100kB.
Niet echt goedkoop, maar voor iedereen die een 2ehands Treo op de kop weet te tikken en niet genoeg belt/GPRSt om een abonnement te (kunnen) nemen best wel interessant.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #24  
Oud 04 oktober 2005, 21:54
michielvd michielvd is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 02 oktober 2002
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 64
Ik ga T-Mobile maar eens mailen. Mijn broer belde met de vraag of het op een Treo 650 kon, antwoord: JA.

Toen ik zelf naar de klantenservice belde was het antwoord: NEE.

Beide medewerkers hebben overlegd met de 'technische dienst' van T-Mobile.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 09 oktober 2005, 20:14
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Good feeling's gone

Ik was vandaag bij de T-Mobile shop in de Kalverstraat en daar waren ze heel erg blij toen ik zei dat ik een T-Mobile abonnement wilde afsluiten, maar de glimlach verdween als sneeuw voor de zon toen ik zei dat ik het op mijn Treo 650 wilde gebruiken:

Onbeperkt internet is *alleeeeeeen* mogelijk wanneer het een toestel betreft die in deze lijst voorkomt:

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

De eerste paar maanden vulden de verkopers vaak een "nep" IMEA nummer in van hun eigen MDA Compact of iets dergelijks, maar daar zijn ze voor op hun vingers getikt door het hoofdkantoor van T-Mobile, dus het is niet meer mogelijk om voor een treo 650 een onbeperkt internetten abonnement af te sluiten.

*****
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #26  
Oud 10 oktober 2005, 08:19
Timmer Timmer is offline
Lid
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 45
En als je nou zelf voor zo'n "nep" IMEA nummer zorgt? Dat heeft dus geen gevolgen voor het functioneren van je aansluiting, als ze het zelf ook deden! Of zie ik iets over het hoofd?
Met citaat reageren
  #27  
Oud 10 oktober 2005, 08:56
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Ik denk dat mobiele aanbieders gewoon niets willen verkopen. Ik denk dat het tijd wordt om massaal dit soort aanbieders te gaan hekelen.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #28  
Oud 10 oktober 2005, 11:10
Paco's schermafbeelding
Paco Paco is offline
Forumbikkel
Voornaam: Co
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mierlo-Hout
Berichten: 241
Het klonk natuurlijk ook te mooi om waar te zijn. Waarschijnlijk kwamen er zoveel aanvragen dat ze nu vanalles gaan bedenken om het enigszins in te perken. Wel jammer natuurlijk................
__________________
Met vriendelijke groet,

Co


| Mijn Treo fotosite | Mijn Treo website |
Met citaat reageren
  #29  
Oud 28 oktober 2005, 22:55
michielvd michielvd is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 02 oktober 2002
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 64
Het was vanaf dag 1 al de bedoeling om Pocket Internet Totaal voor een beperkt aantal toestellen beschikbaar te stellen maar dat is nogal veel omzeild. Ze zijn de regels nu daadwerkelijk aan het gebruiken in plaats van negeren en dat heeft niets met de populariteit van het product te maken. Integendeel zelfs.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 30 oktober 2005, 13:45
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
Palm met Internet via T-mobile

Hai allemaal,

Ik las van het T-mobile abo van 9,95 voor volledig internet zonder data limiet.
Weet iemand of dit ook lukt met de treo?
Ik zoek al bij t-mobile, maar vindt de treo er niet in voorkomen.
Lees wel op verschillende palm forums wisselend succes met het verbinding krijgen ervan.

Iemand ervaring mee?

Peter Beset
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"

Laatst gewijzigd door metck; 30 oktober 2005 om 13:59. Reden: Threads samengevoegd.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 30 oktober 2005, 14:01
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Het schijnt dat T-Mobile niet toestaat dat het gebruikt wordt voor een Treo 6xx.

Kun je niet een oud IMEI-nummer gebruiken, overigens? Heeft iemand dat al geprobeerd? Reacties worden vertrouwelijk behandeld .
Met citaat reageren
  #32  
Oud 30 oktober 2005, 17:41
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athropos
Hai allemaal,

Ik las van het T-mobile abo van 9,95 voor volledig internet zonder data limiet.
Weet iemand of dit ook lukt met de treo?
Ik zoek al bij t-mobile, maar vindt de treo er niet in voorkomen.
Lees wel op verschillende palm forums wisselend succes met het verbinding krijgen ervan.

Iemand ervaring mee?

Peter Beset
Ik ben geloof ik één van de weinigen met een Treo die een abonnement heeft kunnen afsluiten. Mijn ervaringen tot op heden zijn zeer goed te noemen, geen verbindingsproblemen en of uitval van verbinding.
*Agile messenger constant aan, *Agendus mail die elke 10 min. checkt, *Weather plugin 4cast in mijn Z-launcher, etc heerlijk hoor .
ik ben alleen bang dat het in de toekomst weer duurder word.
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre
Met citaat reageren
  #33  
Oud 01 november 2005, 17:10
Kaysar Kaysar is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 augustus 2001
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 35
Smile Treo 650 en Pocket Internet Totaal (T-Mobile)

Zoals enkelen van jullie wellicht weten ben ik sinds kort ook de eigenaar van een Treo 650. Deel van de ´gok´ die ik nam om toch voor de Treo 650 te gaan was het gevecht met T-mobile i.c.m. hun Pocket Internet Totaal voor 9,50 of 9,95.
Het heeft twee dagen geduurd, maar nu is het zover, ik heb mijn zin gekregen. Op de officiële lijst staat de Treo nog niet. De eerste twee KS medewerkers waren dan ook niet erg behulpzaam, ´het kon absoluut niet werken, nee echt niet´. Bij mijn derde poging kreeg ik de KS medewerker zover dat hij met de technische dienst contact opnam en toen gebeurde het: ´Ja, het kan´. Welgeteld vijf minuten later had ik de bevestigings sms. Bij het instellen van GPRS kon ik de ingebakken instellingen (t-zones GPRS) van T-Mobile niet goed aanpassen. Er bleven de hele tijd maar drie letters staan bij de invulvelden ook al had ik ze aangepast, je ziet dan bijvoorbeel staan ´tmo´ ipv ´tmobile´. Nadat ik een nieuw GPRS account heb aangemaakt gaat het als een trein, whoohoo!
Met citaat reageren
  #34  
Oud 01 november 2005, 17:15
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302

VERZOEK
Beste Kaysar, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!


Nu hopen dat ze het ook goed factureren, maar ze kunnen helaas niet meer anders. Leuk dat het bij jou wel gelukt is.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #35  
Oud 01 november 2005, 17:23
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaysar
Zoals enkelen van jullie wellicht weten ben ik sinds kort ook de eigenaar van een Treo 650. Deel van de ´gok´ die ik nam om toch voor de Treo 650 te gaan was het gevecht met T-mobile i.c.m. hun Pocket Internet Totaal voor 9,50 of 9,95.
Het heeft twee dagen geduurd, maar nu is het zover, ik heb mijn zin gekregen. Op de officiële lijst staat de Treo nog niet. De eerste twee KS medewerkers waren dan ook niet erg behulpzaam, ´het kon absoluut niet werken, nee echt niet´. Bij mijn derde poging kreeg ik de KS medewerker zover dat hij met de technische dienst contact opnam en toen gebeurde het: ´Ja, het kan´. Welgeteld vijf minuten later had ik de bevestigings sms. Bij het instellen van GPRS kon ik de ingebakken instellingen (t-zones GPRS) van T-Mobile niet goed aanpassen. Er bleven de hele tijd maar drie letters staan bij de invulvelden ook al had ik ze aangepast, je ziet dan bijvoorbeel staan ´tmo´ ipv ´tmobile´. Nadat ik een nieuw GPRS account heb aangemaakt gaat het als een trein, whoohoo!
Dus je hebt eerst een T-Mobile abonnement afgesloten, en dan op de gok een Pocket Internet Totaal optie erbij genomen? Ik zou graag nog steeds een onbeperkt internetten abonnement willen: mijn Telfort abonnement loopt eind december af.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #36  
Oud 01 november 2005, 19:07
Kaysar Kaysar is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 augustus 2001
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Dus je hebt eerst een T-Mobile abonnement afgesloten, en dan op de gok een Pocket Internet Totaal optie erbij genomen? Ik zou graag nog steeds een onbeperkt internetten abonnement willen: mijn Telfort abonnement loopt eind december af.
Ik snap niet goed waar je op doelt met 'op de gok een Pocket Internet Totaal optie erbij genomen'? Het enige waar de gok betrekking op had was op de vraag of de Treo 650 toegestaan zou worden en dat is dus nu zo.

Waar je wellicht wel op doelt: mijn T-mobile abonnement heb ik al negen maanden..
Met citaat reageren
  #37  
Oud 01 november 2005, 19:10
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Nou, behalve voor het Pocket Internet Totaal abonnement zie ik niet 123 een reden om een abonnement bij T-Mobile af te sluiten, aangezien je bij andere providers dan goedkoper af bent.

Daarom mijn vraag: je wist vantevoren dat er een kans was dat je met je Treo650 geen Pocket Internet Totaal abonnement kon afsluiten. Heb je de gok dan toch maar genomen om een abonnement voor een jaar af te sluiten bij T-Mobile en daar later op de gok (want je wist niet of het zou lukken) een Pocket Internet Totaal optie erbij genomen?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #38  
Oud 01 november 2005, 19:17
RenéD's schermafbeelding
RenéD RenéD is offline
treofiel
Voornaam: René
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 april 2004
Locatie: Hilversum Media-capital
Berichten: 125
Stuur een bericht via ICQ naar RenéD Stuur een bericht via MSN naar RenéD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaysar
Z Bij mijn derde poging kreeg ik de KS medewerker zover dat hij met de technische dienst contact opnam en toen gebeurde het: ´Ja, het kan´. Welgeteld vijf minuten later had ik de bevestigings sms. whoohoo!
Gefeliciteerd, met het behaalde succes.

Schrik niet van je eerste rekening! er word namenlijk €50 in rekening gebracht voor Pocket Internet Totaal.
verderop op de rekening word hier weer zo'n €42 afgehaald.
dit allemaal exclusief BTW natuurlijk wat dus neerkomt op een
Pocket Internet Totaal voor 9,50 .
__________________
Groeten van een blije palm gebruiker, René

Treo 650 is helemaal top , de T3 is nu mijn multimedia device. (mijn vriendin heeft nu ook een T3!en een 650 )
Ik sla de 680 maar over en wacht op de Pre
Met citaat reageren
  #39  
Oud 02 november 2005, 18:11
Theodoor Theodoor is offline
Lid
Voornaam: Mathé
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 maart 2005
Berichten: 34
Citaat:
Nou, behalve voor het Pocket Internet Totaal abonnement zie ik niet 123 een reden om een abonnement bij T-Mobile af te sluiten, aangezien je bij andere providers dan goedkoper af bent.
Vorige week mijn abonnement weer een jaartje gerekt:
400 belminuten voor 7.95/mnd (<2ct/min!) en 9,50 voor onbeperkt internet.....als dat geen goede reden is om je bij T-Mobile aan te sluiten...
Met citaat reageren
  #40  
Oud 03 november 2005, 02:30
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theodoor
Vorige week mijn abonnement weer een jaartje gerekt:
400 belminuten voor 7.95/mnd (<2ct/min!) en 9,50 voor onbeperkt internet.....als dat geen goede reden is om je bij T-Mobile aan te sluiten...
Nou, alles buiten dat Pocket Internet Totaal klinkt me eerlijk gezegd wat standaard in de oren. Niet iets wat Telfort of Orange niet zouden kunnen doen, vandaar. De Pocket Internet Totaal is *wel* een goede reden om T-Mobile te nemen: geen van de concurrenten komt daar in de buurt.

Wat denken degenen die al een Pocket Internet Totaal abonnement hebben.... zal ik een T-Mobile Relax 200 abonnement afsluiten, en *daarna* proberen de Pocket Internet Totaal optie erbij te nemen via telefonische klantenservice? Volgens mij is het echt een kwestie van de juiste persoon tegenkomen bij de klantenservice....
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023