Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 december 2006, 22:52
Kaysar Kaysar is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 augustus 2001
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 35
Van een 650 naar een 750V omwille van java applets?

Hallo,

uit wat oudere topics middels de search meen ik op te kunnen maken dat het niet mogelijk is om op de 650 in een browser een java applet uit te voeren. Ik zit nu te denken om over te stappen naar de 750v. Maar de hamvraag is dan: kan de 750v dat wel? Want eigenlijk wil ik niet overstappen.
De toepassing waarom het gaat is realtime streaming beurskoersen binnen een website.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2006, 23:15
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Geef maar een linkje, dan test ik het
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 december 2006, 23:22
Kaysar Kaysar is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 augustus 2001
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 35
Dat is vriendelijk van je, maar dan moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord gaan prijsgeven en dat staat me tegen.

//Edit: wat is op een 750v het resultaat wanneer je Java De installatie en versie van Java-software testen bezoekt en dan klikt op 'Java De installatie en versie van Java-software testen'
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 december 2006, 23:55
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
"Sorry, JAva Runtime Environment (JRE) is niet op tijd gevonden. De nieuwste versie van JRE is niet geinstalleerd of er wordt een niet-compatible versie gebruikt. Selecteer een van deze twee opties:"

Vervolgens krijg ik deze om JRE voor een desktop-Os te installeren (Win/Mac/Solaris/Linux). Dat lijkt me niet de bedoeling op de 750v

Ik heb wel deze pagina voor je gevonden, maar dat is wat veel werk om te testen. Werkt het ook niet met de IBM Websphere JVM voor PalmOS? (dan werkt die voor de PPC waarschijnlijk ook niet)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023