Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 16 januari 2006, 09:17
notgo notgo is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 21 juni 2005
Berichten: 84
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Ik kan me niet voorstellen dat losgeschreven taaltechnisch slechter is dan aan elkaar schrijven.
De mensen van deze site zijn het niet met je eens:

http://www.spatiegebruik.nl



Ben trouwens blij te lezen dat de 0.4 goed werkt.
Met citaat reageren
  #262  
Oud 16 januari 2006, 11:04
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door notgo
Zijn er echt mensen die zich er zo druk over maken dat ze er een site met zelfs een meldpunt (aan elkaar!!) voor opgericht hebben????
Heb je de Novauitzending (moejluk woord, maar van het meldpunt SOS moet het aan elkaar) gezien, waarin Bart Chabot een van de nieuwegroeneboekjesproffessoren (dit zou in Duitsland een echt serieus woord kunnen zijn....) volkomen onderuit haalde?
De Nederlandse taal wordt gemaakt door de gebruikers van die taal, niet door een stelletje stoffige proffessoren.

PS: proffessor is bewust fout geschreven, anders wordt het een smilie
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #263  
Oud 16 januari 2006, 11:24
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
PS: proffessor is bewust fout geschreven, anders wordt het een smilie
Idétje: zullen we in het vervolg allemaal even aangeven wat we faut gaan schrijven of hebben geschreven?
Met citaat reageren
  #264  
Oud 16 januari 2006, 11:37
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Kunnen we het off-topic gehalte s.v.p. een beetje minderen, voordat ik dit hele deel van de thread af moet splitsen?
Met citaat reageren
  #265  
Oud 16 januari 2006, 18:14
Aaron's schermafbeelding
Aaron Aaron is offline
Forumbikkel
Voornaam: Aaron
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 april 2003
Locatie: Ammerzoden
Berichten: 198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Wat bedoel je? Tijdens stations verplaatsen of de list scrollen?
Door de list scrollen ja, in het form om stations in of uit te schakelen dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Welke van de twee losse woorden Station en naam bevat de taalfout ? Ik kan me niet voorstellen dat losgeschreven taaltechnisch slechter is dan aan elkaar schrijven. Maar (als ik het niet vergeet) zal ik het in een volgende versie aanpassen, maar ik vind dit nog geen update waard
Het ís één woord, een samenstelling, zoals hier uitgelegd staat. In de nieuwe spelling van 1995 was dit zeker al, maar het kan zijn dat het al eerder ingevoerd is. Overigens begrijp ik volkomen dat je dit geen update waard vindt hoor.
Met citaat reageren
  #266  
Oud 24 januari 2006, 14:29
mym
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb FBTV gedownload en het blijft crashen. Opstarten gaat goed, maar de details van een programma opvragen gaat de mist in. De Palm reset zich. Ik heb alle vier de databases gedownload. Starten van SD-kaart of intern maakt geen verschil. Heeft iemand hier ervaringen mee? Misschien mis ik iets?
Met citaat reageren
  #267  
Oud 24 januari 2006, 14:40
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Er zijn inderdaad wel meer mensen met soortgelijke ervaringen. Zo kan het bijvoorbeeld liggen aan een corrupte datadatabase. Maar misschien dat Frans, de maker, hier wat verstandigere dingen over kan zeggen.
Lees anders ook nog even de thread door voor soortgelijke ervaringen.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #268  
Oud 24 januari 2006, 15:00
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Voor iedereen met dit probleem: probeer het eens met FBTV_NA.prc (NA staat voor: No Alarms). Let op: op de Palm heeft deze .prc dezelfde naam (FBTV), dus je krijgt er een extra ikoontje bij met dezelfde naam. Misschien is verstandig eerst met Filez o.i.d. de originele applicatie naar je SD kaart te verplaatsen of te deleten. Probeer niet met de launcher te deleten, want dan ben je ook alle databases kwijt.

Deze versie maakt geen gebruik van Alarms, waardoor de Datebook database niet gebruikt hoeft te worden. Het lijkt er op dat in sommige gevallen die database niet helemaal 100% is. De Treo 650 schijnt er wat extra gevoelig voor te zijn.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!

Laatst gewijzigd door fransbr; 24 januari 2006 om 15:28.
Met citaat reageren
  #269  
Oud 24 januari 2006, 15:09
mym
Guest
 
Berichten: n/a
Mijn probleem is opgelost! Ik heb dbScan gedownload en gedraaid. De eerste keer crashte die ook. Daarna ben ik gaan zoeken op internet en iemand raadde aan om in dbScan Options > "Remove All Deleted Records" te doen. Ik heb dat gedaan en daarna kon ik dbScan laten scannen. Daarna kon ik ook programmadetails in FBTV zien.
Met citaat reageren
  #270  
Oud 24 januari 2006, 15:12
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mym
Mijn probleem is opgelost! Ik heb dbScan gedownload en gedraaid.
Goed gelezen
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #271  
Oud 28 januari 2006, 22:06
lippe007
Guest
 
Berichten: n/a
fbtv v2/ treo update 1.20

sinds de nieuwe treo update 1.20 heb ik versie 2 geinstalleerd. hopeloos!
geeft errors als je programma details wilt vragen, crasht of freezed soms, kortom niet meer bruikbaar!
tot dusver tevreden gebruiker van versie 1.
lijkt me een geheugenprobleem.
Met citaat reageren
  #272  
Oud 28 januari 2006, 23:30
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Frank, en je hebt in deze zelfde thread ook gelezen dat er wellicht een oplossing is voor zo'n geheugenprobleem?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #273  
Oud 28 januari 2006, 23:49
lippe007
Guest
 
Berichten: n/a
opgelost

ten gevolge van mijn firmware upgrade was mijn datebook nog leeg.
hierover brak fbtv z'n nek blijkbaar!
Met citaat reageren
  #274  
Oud 04 februari 2006, 11:44
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
De "error 40 database not found", die ik op mijn LifeDrive tegenkwam bij pogingen om via mijn draadloze router te updaten (heeft eerder altijd gewerkt) krijg ik nu ook op mijn TX, die overigens niet boordevol software staat nog. Enige mogelijkheid bij de melding weer ongeveer 5x wegklikken en vervolgens spontane softe reset . Ik gebruik volgens mij geen software die andere fbtv-gebruikers niet gebruiken: Agendus Pro, BBVFS, DTG Premium 8, PocketTunes deLuxe, WorldMate Pro 5, Yaps en TomTom 5.000. Da's alles.
Met citaat reageren
  #275  
Oud 04 februari 2006, 12:05
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik heb diezelfde foutmelding ook op mijn TX. De afgelopen weken heb ik ook kort de beschikking gehad over een T5 met WiFi SD kaart. Daarmee kreeg ik ook dezelfde foutmelding. Verder werkt het programma prima...nu alleen dat updaten nog.
Met citaat reageren
  #276  
Oud 04 februari 2006, 13:38
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Idem dito, ook nog steeds "error 40 database not found" bij wireless update. Ik heb zelfs een keer een harde reset uitgevoerd, vervolgens alleen FBTV geďnstalleerd, maar dat hielp niets.
Met citaat reageren
  #277  
Oud 04 februari 2006, 13:58
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Begint erop te lijken dat het niet specifiek een probleem van mijn LifeDrive was...zeker aangezien het eerst (met oudere versies van fbtv waarschijnlijk) wel werkte.
Met citaat reageren
  #278  
Oud 17 februari 2006, 17:21
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Even een vraagje over Notgo's installatie conduit:

Maakt het eigenlijk ook nog uit op welke volgorde de installatie conduit staat, in het rijtje van conduits in de registry? (HKEY_CURRENT_USER/Software/U.S.Robotics/Pilot Desktop/ApplicationXX , waarbij XX de volgorde in getallen aangeeft)?

Ik heb de conduit nu door XX te hernummeren achter mijn PIM synchornisatie geplaatst, maar ik heb het idee dat hij daarop soms vasthaakt bij de eerste sync van de dag, waarbij het .zip bestand van het internet wordt gehaald en klaar wordt gezet. Er staat op mijn Treo dan "Synchronizing memos" - wat de laatste conduit is voordat de FBTV conduit aan de beurt is - terwijl op de desktop "Installing handheld file" staat, en dat minutenlang. Breek ik met ctrl-alt-del de sync af en herstart ik de sync, dan komen de bestanden wel automatisch goed op de Palm.

Ik zie in de registry bij deze conduit ook Priority 1 staan, terwijl alle andere conduits Priority 2 hebben. Heeft het hier wat mee te maken?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #279  
Oud 19 februari 2006, 15:46
ByteWarrior ByteWarrior is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 14 december 2005
Berichten: 72
Ik gebruik FBTV nu al even en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik het vooral om automatisch alarms in m'n agenda te plaatsen (want ik vergeet zo nu en dan wel eens de tv op te zetten, waardoor ik m'n favoriete programma mis).

Het enige dat ik nog zou willen zien is een mogelijkheid om in de opties een standaard categorie toe te wijzen aan de items die er door FBTV ingeplaatst worden. Ik heb namelijk al een categorie "tv" waar ik vroeger zelf de items in de agenda plaatste. Nu komen ze er gewoon als 'unfiled' in.

Is dit misschien een idee voor een nieuwe feature?
Met citaat reageren
  #280  
Oud 20 februari 2006, 08:19
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ByteWarrior
Het enige dat ik nog zou willen zien is een mogelijkheid om in de opties een standaard categorie toe te wijzen aan de items die er door FBTV ingeplaatst worden. Ik heb namelijk al een categorie "tv" waar ik vroeger zelf de items in de agenda plaatste. Nu komen ze er gewoon als 'unfiled' in.
Is dit misschien een idee voor een nieuwe feature?
Heb je de nieuwste versie wel? Versie 2.1.5 geeft als het goed is aan categorie 15 de naam "FBTV".
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 67 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 67 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023