Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 december 2004, 19:07
Edwin :-)
Guest
 
Berichten: n/a
Meerdere palms op XP

Hallo,

Ik heb een vraagje waarvoor ik niet zo snel een antwoord vond op het forum.

Ik heb zelf een Palm M130 in gebruik die ik via Pocket Mirror sync met MS Outlook 2003. Dit zonder problemen.

Nu heeft mijn echtgenote mijn oude M125 in gebruik genomen. Ik heb in Windows XP voor haar een apart account aangemaakt. In dit account heb ik apart Outlook ingeschakeld. Aangelogd onder haar naam heb ik de Palmsoftware geinstalleerd. De Palmsoftware kun je kennelijk niet alleen voor een bepaalde gebruiker installeren.

Ik krijg het niet voor elkaar dat ik in mijn eigen account mijn M130 kan syncen en zij onder haar account de M125. Iemand die mij verder kan helpen???? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Volgens mij moet dit mogelijk zijn.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 december 2004, 21:24
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het zit met installatie onder meerdere accounts. Volgens mij heb je dan altijd admin rechten nodig

In ieder geval, om twee Palms te kunnen synchroniseren zal je een tweede username aan moeten maken in Palm Desktop. Die is dan voor de m125.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 december 2004, 08:21
Flits Flits is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Pijnacker
Berichten: 38
Ik heb eenzelfde p[robleem met een T3 en mijn oude 500 die mijn vrouw in gebruik wilde nemen. Aangezien het syncen niet lukt, ook met een andere username, heeft zij maar afgezien van het gebruik van de 500.
Ik heb uiteraard de adminrechten op deze PC, maar dat maakt blijkbaar weinig uit.

Ik weet niet of dit nu een Palm- of een XP -probleem is.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 december 2004, 09:58
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Ik gebruik zelf 3 palmtops in outlook 2003(ik heb een Palm V en een T2)en mijn vrouw een Zire 71.
Ik heb met chapura mirror ze allemaal goed aan het syncen met de agenda van outlook,het is alleen allemaal wel dezelfde agenda,dus ik zie mijn vrouw haar afspraken en zij de mijne,vind ik net zo handig .
Als je dit hetzelfde wilt zal ik hier de uitleg wel plaatsen.
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 december 2004, 09:58
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Ik gebruik dus maar 1 account onder XP
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 december 2004, 10:05
Flits Flits is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Pijnacker
Berichten: 38
Wij gebruiken ieder onze eigen account in XP. Ik weet niet of daar nu juist het verschil in zit.
Ik denk dat het nooit kwaad kan al jij je uitleg op dit forum zet, misschien heb niet alleen ik er wat aan maar ook anderen.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 18 december 2004, 10:36
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Ik gebruik chapura mirror3.1.6.0
daar geef je de usernames van de desbetreffende palmtops aan ,dan open je outlook en maak je een nieuwe map in''persoonlijke mappen"'
je noemt die map dan ''PocketMirror'' en in die map plaat je een aantal ''notes''die je elk de naam geeft van de desbtreffende usernames ,je geeft dan aan in chapura settings dat je met de desbetreffende usernames wilt syncen met outlook.
SUC6
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 18 december 2004, 14:02
Edwin :-)
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt PatrickB. Wanneer het niet anders kan, is dat misschien ook nog een optie....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023