Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 november 2003, 15:13
Hugo's schermafbeelding
Hugo Hugo is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Berichten: 39
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hugo Stuur een bericht via Yahoo naar Hugo
Address book - custom field birthday - intellisync - outlook xp probleem

Hallo,
Ik zit met een probleem waar ik met de search geen oplossing voor heb kunnen vinden. Hopelijk kan iemand me helpen.

In mijn palm addressbook heb ik custom field 1 hernoemd naar "Birthday" en hier een waarde ingegeven zoal 02-11-2003.
Nu wil ik dat die waarde gesynchroniseerd wordt met het verjaardagsveld in Outlook xp bij de betreffende contactpersoon (zie bijlage).
Daarvoor gebruik ik de Field Mapping methode in Intellisync. Daar zie ik mijn custom field 1 staan als "Birthday" (wat ok is) en nu koppel ik deze aan "Birtday" in Outlook. Ik bedoel in het scherm in intellisync waar je de koppelingen kunt aanbrengen.
Maar, na synchroniseren is mijn contactpersoon in outlook niet bijgewerkt. Heb nog even verder gezocht en de link naar "Anniversary" gezet, maar dat werkt ook niet!
Toen dacht ik dat het aan het formaat zou kunnen liggen, dus niet 02-11-2003 maar bijv. zo 02-11-2003 zoals het in outlook ingevoerd wordt. Dat dus ook geprobeerd, maar dat werkt evenmin van outlook naar palm.
Dus van 2 kanten (palm- pc en pc- palm) krijg ik niet aan de praat.

Weet iemand wat ik hier over het hoofd zie of verkeerd instel?
(aub niet de tip om het via de memo van de contactpersoon te doen, want die wil ik nog ergens anders voor gebruiken en het moet gewoon werken via het custom field 1)

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg clipboard.jpg‎ (49,8 KB, 19x gelezen)
__________________
Hugo van Hoogstraten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 november 2003, 19:10
Roeland Krul's schermafbeelding
Roeland Krul Roeland Krul is offline
Palmclub Borrelbaas
Model: Sony Clie PEG-SL10
 
Geregistreerd: 21 april 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 561
Gebruik je Intellisync Lite (wat waarschijnlijk bij je Clié meegeleverd is)? Dan kun je het vergeten, dat gaat niet werken. Oplossingen voor dit probleem kosten geld: Intellisync (de volledige versie dus zeg maar, 69,95 US$ via www.pumatech.com, of anders Keysuite van Chapura (49,95 US$, www.chapura.com).
__________________
Wacht nog even tot de UX50 betaalbaar wordt......
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023