Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 oktober 2003, 14:50
keetoo
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten|C update

wie heeft er ervaring met de T|C update van palmone als je je MAC adres niet meer kunt lezen achterop en op de verpakking van de T|C een ander MAC adres staat dan in je software wifi info ?

ik ben de pop geluiden een beetje beu, wil daarom updaten, maar durf niet omdat palm het volgende schrijft:

Citaat:
Next to MAC Address there is a 12 character ID, This should match the number on the rear of your device. If the MAC Address does not match the MAC label on the rear of the handheld contact Palm Customer Support. DO NOT continue to step 3.
wat zou er mis gaan als ik het toch probeer en zou ik via een restore van backupbuddy ten alle tijden alles weer terug kunnen zetten ? of kan het hele apparaat crashen ?

gaarne hulp !
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 oktober 2003, 15:51
keetoo
Guest
 
Berichten: n/a
niemand ?

echt niemand een idee of tip ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 december 2004, 15:23
Hanneke Hanneke is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 mei 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 24
Mijn adres komt niet overeen dus Palm gebeld. De pda moet worden opgestuurd en gerepareerd. Aangezien de garantietermijn verlopen is, kost het ca € 180. Duurt ca. 10 dagen.

Ik vind dit raar. Ik kan er niets aan doen dat dat MAC address niet overeenkomt en moet wel betalen voor het verhelpen van dit probleem (waarvan ik me vóór het lezen van de instructies niet eens bewust was!)

De medewerker die ik sprak vond het vreemd dat ik, ondanks de verschillende adressen wel gebruik kon maken van WIFI en zei verder nog dat het niet zeker is dat het installeren van die update voor mij problemen zal geven.

Wat moet ik doen? Gaan toekomstige updates problemen geven als ik deze update niet installeer?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 december 2004, 19:00
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Wel een erg vreemd verhaal, hoe kan het MAC address nou anders zijn. Verkeerde stikker op de doos? Ik kan me niet herinneren dat ik bij de vorige update dit mac adres moest invullen. En eigenlijk is dit gewoon het serienummer van de wifi radio. Reparatie van €180: krijg je dan een nieuwe of zo?

Maar als deze update een probleem opleverd zal dat in de toekomst ook zeker het geval zijn.

Kwestie van gokken denk ik
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023