alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
en zo,n torx sleutel heb ik niet.
![]() |
|
||||
|
||||
Volgens google heb je torx 6 nodig, die kan je in de bouwmarkt krijgen (torx 5 kan je heel soms, lees zelden, in de bouwmarkt vinden), vaak ligt de T6 wel in de aanbiedingenbak. Een torx is een stervormige schroevendraaier (met 6 punten). Vanavond kan ik zelf checken of je T5 of T6 nodig hebt.
|
|
|||
|
|||
oke ik ga morgen wel even kijken.
|
|
||||
|
||||
Mijn M500 heeft torx 6 schroeven, mijn M515 heeft torx 5 schroeven. Beide zijn dus mogelijk.
|
|
|||
|
|||
het is jou feestje hoor, maar is het niet handiger om gewoon een nieuwere palm te kopen? de m515 is toch al ouder en voor niet al te veel heb je op een 2e hands site zo een complete set (dus inclusief cradle / cds / boekjes / ...) te pakken.
als je het gewoon leuk vind om aan te praat te krijgen ga vooral je gang, maar als je serieus een pda wilt gaan gebruiken dan is een andere kopen toch handiger in mijn opinie. |
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie!
ik heb dus nul verstand van pda,s. het punt nu is dat ik van me pa geen nieuwe pda mag kopen. dus ik ben opzoek naar een 2e hands pda die mij maximaal 50 euro kost. dan kan die ook niet zo veel zeuren ![]() |