alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Hebbes. Eerste vastloper bij een telefoontje waar ik al uren op zat te wachten. Vodafone.
***i. ![]()
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() maar zoals ik al eerder zei misschien de sim vernieuwen ![]() deze sim nu ruim 1 1/2 week in gebruik en zeker 10+ gesprekken per dag en totaal nog maar 2 vastlopers gehad dus op totaal van 75 gesprekken 2 mis dus zal op 3/100 uitkomen nog teveel als er een belangrijker tussen zit/zat maar 3% is beter als 70% die wij hadden ![]() en na enige tijd gaat hij vanzelf weer "los" en telefoon nr. staat dan in gemiste oproepen ![]() dus.................word vervolgd Wimpie
|
||||
|
||||
Citaat:
deze sim nu ruim 1 1/2 week in gebruik en zeker 10+ gesprekken per dag en totaal nog maar 2 vastlopers gehad
Ik weiger eigenlijk PalmOS nog langer 'in bescherming' te nemen omdat het toevallig een platform is waar ik mee begonnen is en veel plezier aan heb beleefd, maar tegenwoordig stokoud is en dingen moet doen waar het helemaal niet voor ontworpen is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt Wim, maareh... ik weet eerlijk gezegd niet of ik moet lachen of huilen bij 3% vastlopers van alle gesprekken die binnenkomen. Ik heb toch een telefoon? Geen baksteen?
Ik weiger eigenlijk PalmOS nog langer 'in bescherming' te nemen omdat het toevallig een platform is waar ik mee begonnen is en veel plezier aan heb beleefd, maar tegenwoordig stokoud is en dingen moet doen waar het helemaal niet voor ontworpen is. ![]() We zijn dus niet alleen met onze "briks" ![]() ![]() Wimpie
HTC Tytn II wm6.1 centro ![]() ![]() treo 680 treo 650 palm TX palm E2 palm T5 palm T3 palm T2 Laatst gewijzigd door wimklei; 05 juni 2008 om 19:44. Reden: spelvout |
|
||||
|
||||
Dat is natuurlijk ook waar dat sommige andere toestellen hun nukken hebben. Bij Nokia is het probleem dat de ontwerp/productietijd zo enorm kort is van die modellen dat er vaak nog bugs in zitten. Bij Palm denk ik dan dat ze toch in anderhalfjaar toch wel alles goed hebben getest. :')
|
||||
|
||||
...idd
Hoe groot schatten jullie de kans dat er updates komen die dit probleem oplossen (gebasseerd op eerdere soortgelijke problemen uit het verleden)? Gr. M0s..
|
||||
|
||||
Voor bijna ieder model is er vroeger of later wel een update gekomen.
Wanneer??? gr, Roel
|
||||
|
||||
Gisteren weer een vastloper gehad bij het opgebeld worden. Door mijn ex, misschien lag het daar aan.
![]() ![]() Beide vastlopers werden veroorzaakt doordat ik op 'opnemen' op het touchscreen drukte. Heeft iemand anders misschien vastlopers gehad met de groene hardbutton?
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() Citaat:
gr. M0s..
|
||||
|
||||
Laat ik eens de vrolijke noot zijn in dit topic.....
Nog nooit een vastloper gehad, neem altijd op met de hardbutton en heb een simkaart uit het begin van de vorige eeuw, gevoelsmatig dan; een echte antieke O2 sim. Aan de sim kan het ook niet echt liggen dus, of O2 was z'n tijd ver vooruit. Sinds ik m'n Centro heb, heb ik overigens ook nog maar één keer een geforceerde reset meegemaakt. Ik ben tevreden! |
|
||||
|
||||
Neem hem eens wat vaker op via het scherm.
![]() En ik heb *best veel* geforceerde resets gehad, zowel met 3rd party apps als met bijvoorbeeld Blazer. Of Versamail.
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog nooit een vastloper gehad, ik heb m'n Centro denk ik een maand of zo. Ik maak gebruik van een antieke SIM kaart van Q (Q was een merk van Telfort, gericht op online gebruik). Dat was nog uit de tijd voordat Telfort O2 en daarna weer Telfort werd.
Het lijkt dus niet zozeer met oude SIM kaarten te maken te hebben, maar meer met oude SIM kaarten van Vodafone? Ik gebruik wel altijd de echte opneem toets, nooit die van het touchscreen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb ook nog nooit een vastloper gehad, ik heb m'n Centro denk ik een maand of zo. Ik maak gebruik van een antieke SIM kaart van Q (Q was een merk van Telfort, gericht op online gebruik). Dat was nog uit de tijd voordat Telfort O2 en daarna weer Telfort werd.
Het lijkt dus niet zozeer met oude SIM kaarten te maken te hebben, maar meer met oude SIM kaarten van Vodafone? Ik gebruik wel altijd de echte opneem toets, nooit die van het touchscreen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Het lijkt dus niet zozeer met oude SIM kaarten te maken te hebben, maar meer met oude SIM kaarten van Vodafone? Ik gebruik wel altijd de echte opneem toets, nooit die van het touchscreen. Aan oude vodafone simkaarten zal het zeker niet alleen liggen, hier zelfde probleem met orange simkaart oud en nieuw. gebruik het touchscreen idd ook niet maar wel opvallend als ik touchscreen raak en daarna opneemtoets gebruik loopt de foon vast. alleen opneemtoets geen problemen gezien. |
|
|||
|
|||
ik neem altijd op met de opneemtoets. vaak vastlopers. ik dacht dat het te maken had met de tijd dat ik m'n Centrootje niet had gebruikt. Bijvoorbeeld een uur niet aangeraakt, dan gebeld worden en hup... vastloper. oplossing bij mij is overigens even afwachten, komt vanzelf weer tot leven.
overigens ook vastloper als ik de telefoon uit wil zetten. meestal wanneer ik de centro al een tijdje heb liggen. vandaag opnemen middels touchscreen gedaan, want ik hoopte dat dit geen vastloper zou opleveren, maar helaas. bij mij dus vastloper met knop en screen. simkaart is van vodafone van 2 jaar oud. ik had ook al last van vastlopers met m'n vorige toestel, een motorola rzr. maar het lijkt me vreemd als het te maken heeft met de simkaart. vastlopen van de motorola was nl. nooit bij opnemen van de telefoon, maar meer met sms-en. zou een firmware update van palm wat opleveren? ik hoop het, ik vind het zo'n fijn toestel... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle keren dat hij vastliep nam ik op d.m.v. het touchscreen. Vastlopers bij opnemen met de knop heb ik nog niet meegemaakt. Toestel komt idd vanzelf weer tot leven, maar het is wel verschrikkelijk irritant. René. |
|
||||
|
||||
Bij zijn de vastlopers helemaal voorbij (afgeklopt en al) sinds ik overgestapt ben van Orange (met een drie jaar oude SIM) naar Vodafone (met een nieuwe SIM).
gr, Roel
|
|||
|
|||
Ik vind het zo moeilijk te begrijpen dat het aan de SIM kaart zou liggen.
Het lijkt me een probleem in de circuitjes van de Centro... of zou dat dan weer veroorzaakt worden door de SIM... Geldt een bijna 2 jaar oude SIM van Vodafone ook als een oude SIM? Zou Vodafone mij een nieuwe SIM willen verstrekken als ik problemen heb met een niet bij hen gekochte telefoon? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb ook met enige regelmaat last van vastlopers als ik gebeld wordt.
Alle keren dat hij vastliep nam ik op d.m.v. het touchscreen. Vastlopers bij opnemen met de knop heb ik nog niet meegemaakt. Toestel komt idd vanzelf weer tot leven, maar het is wel verschrikkelijk irritant. René. |
|
|||
|
|||
Sinds mijn SIM wissel nauwelijks meer vastlopers gehad. Het is imho de moeite waard om het wisselen van de SIM kaart in ieder geval te proberen. Dat was namelijk gratis (bij mij tenminste: Vodafone) en was supersnel geregeld.
|