Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 juni 2007, 17:49
Flaterik
Guest
 
Berichten: n/a
Ringtones

Vraagje; Ik heb een aantal ringtones gedownload op mijn Palm Treo 750. Nu heb ik ze weggezet in my documents / my music. Als ik er eentje selecteer, dan verspring het veld naar settings (sounds en notifications) dus in het mapje met de ringtones. Het rare is, dat ik ze niet af kan spelen, er staat een slotje voor. Dit is bij alle andere ringtones niet het geval. Hoe kan ik dit slotje openen of verwijderen zodat ik de ringtones kan afspelen?

Gr F.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2007, 09:24
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
Forumbikkel
Voornaam: Michel
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: Lage Mierde
Berichten: 156
Stuur een bericht via Skype™ naar Mwfadebeer
Hi Flaterik,

Via start naar Settings
daar zoek je "sonds and Notifications" op, deze aanklikken
Rechtsonder vindt je dan the tabje "Manage"
zodra je daar bent klik je "menu" aan
dan "add"
vervolgens selecteer je je nieuwe ringtone door te navigeren naar "my documents/ my music" of in elk geval naar de plek waar de ringtone is opgeslagen
laatste stap is de ringtone toewijzen aan een actie, dit kan bij de tab Notifications.

Als je een ringtone wil toewijzen aan een contactpersoon dan doe je dit via "contacts" "edit" vervolgens het juiste geluid aanvinken onder "ringtone"

Suc6

Michel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juni 2007, 19:16
Flaterik
Guest
 
Berichten: n/a
Michel,

Dit heb ik al gedaan. Het rare is dat er dan een slotje voor komt te staan. De vraag is, hoe kom ik van dit !@#$%^#@ slotje af......

Gr F.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 juli 2007, 21:09
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Waar komt dat slotje exact te staan? Bij mij werkt het prima, net als door Michel beschreven. Welk type bestanden probeer je in te voegen?
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 juli 2007, 18:39
Flaterik
Guest
 
Berichten: n/a
Hi Etzel,

Hmmmm...gewoon via internet Jamba - Ringtones, Logos, Java Games en nog veel meer en dan betalen en downloaden. Komt ie binnen op mijn Treo in het mapje my documents / my music. Daarna geselcteerd en naar sounds - settings waarin alle vaste ringstones staan. Kijk bij jouw Treo hierin en je ziet dat er voor elke ringtone ruimte is opengelaten. Dus voor de ringtone staat een slotje. Als je de ringtone selecteerd en drukt op play, dan doet ie het ook niet (de andere wel) en dat komt waarschijnlijk weer door dat !@#%$^# slotje!!!

Hellup!

Gr F.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023