Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 juli 2008, 17:14
Ray19723 Ray19723 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 5
Question treo 750 en parrot 3200

Hallo allemaal,

ik heb sinds vandaag een parrot 3200 in mijn auto zitten.
De palm geprobeerd aan te sluiten met de methode die op de parrot site vermeld is. lukt niet.
Nog een paar keer geprobeerd zonder succes.
Begon te twijfelen aan de parrot, dus een andere telefoon (nokia) geprobeerd en zonder probleem binnen een minuut stond het hele telefoonboek erin. Conclusie parrot werkt.
Ik heb me suf lopen zoeken op google maar ik kan niks vinden.

in de parrot windows ce, andere telefoon en de lg xx xxx geprobeerd.
dit doet t allemaal niet. De parrot gaat wel over als er een gesprek binnen komt en als ik opneem met de treo doet ti het, de knoppen op de parrot doen niks, kan niet opnemen of ophangen, bellen door een nummer in te typen ook niet.

ik weet het niet meer, ik hoop echt dat iemand hier me kan vertellen hoe het moet.

groeten,

Raymond
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 juli 2008, 21:04
Ray19723 Ray19723 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 5
JAAA, hij doet t
ik kwam via de palm site op een aplicatie van Jetware. Jetware mobile, die verzorgt alle bluetooth instellingen wat betreft meesturen van info overbluetooth.
30 dagen op proef
heb m na 2 minuten proberen maar meteen besteld

groeten,

Raymond
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 juli 2008, 09:14
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Zelf probeer ik mijn 750 te connecten met een Nokia CARK112, maar dat is tot nu niet gelukt. Het paren lukt wel, maar er verschijnen geen services. Heb Jetware gedownload, maar nog steeds geen sjoegem. Nu wil ik nog de extensies van Jetware voor de Nokia HS-12W en de Treo 700W proberen.

Kun jij aangeven welke vragen je tijdens de installatie van jouw 750 en de Parrot bent tegengekomen? Heb je nog bepaalde instellingen in de Jetware software moeten wijzigen?
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 juli 2008, 21:31
Ray19723 Ray19723 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 5
Hai,

De software geinstalleerd, daarna op de carkit de telefoon gekozen die parrot op zijn site adviseert (een lgxx.xx)
Op de palm laten zoeken naar bluetooth apparaten, na de 3200 gevonden te hebben ging hij deze keer meteen synchroniseren. Ik kreeg wel de melding mislukt maar alles werkt en alle adressen staan erin.
Ik heb nog wel een carkit groep aangemaakt en alleen daar mee laten synchroniseren. Maar alle adressen werkte ook.
Ik hoop dat het je lukt met de software, ik heb niet het idee dat je er veel andere dingen kan instellen. Probeer als eerste eens wat verschillende telefoons op de carkit, wellicht dat er 1 tussen zit die compatible is.

succes

groeten,

Raymond
Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 juli 2008, 21:57
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Dank voor je reactie. Helaas valt er aan de Nokia Carkit niet zoveel in te stellen, het is een 'Nokia-voor-Nokia' en heeft geen schermpje. Heb nog een reactie gezonden aan Jetware, maar die zijn met vakantie (want ze reageren niet...). Volgens de site wordt de 700w ondersteund, maar die patch werkt niet voor de 750. Ik blijf zoeken, als je (of iemand anders) nog tips hebt. Ik lees het graag.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023