Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 februari 2005, 08:52
cyclofrene
Guest
 
Berichten: n/a
PALM VX romimage

hallo allemaal,
ik heb een klein probleempje, een kennis van mij heeft goedkoop een palm Vx op de kop kunnen tikken, hartstikke mooi apparaatje, d'r is alleen een klein probleempje. het is een franstalige palm. (had hij eerst niet bekeken ) dom maar goed.

nu ben ik al een dag of wat aan het zoeken geweest, en ik weet inmiddels dat de taal vaststaat in het OS, in de FLASHROM van het apparaat. ik heb inmiddels een tooltje gevonden waarmee ik de Vx kan flashen. heb ik alleen een probleempje dat tussen mij
en de engelstalige palm staat. ik heb geen engelstalige rom image. en ik ben nu al 2 dagen aan het zoeken geweest op het internet en daar is niks te vinden.

ik ben dus op zoek naar een romimage van een Vx, ik heb ook een programmaatje om die romimage te downloaden van de palm, dus dat hoeft ook het probleem niet te zijn.

Dus de vraag: Wie heeft er hier een engelstalige Palm Vx en wil voor mij een romimage maken en naar mij emailen.?

dit kan niet op mijn hotmail adres (max 1MB) maar ik heb wel een ander email adres.

bij voorbaat dank
  #2  
Oud 02 februari 2005, 08:56
BartSeverein
Guest
 
Berichten: n/a
http://www.palmclub.nl/diversen/forums_policy.shtml
  #3  
Oud 02 februari 2005, 09:03
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Inderdaad. Strikt genomen is het handelen in ROMs illegaal, omdat in de Palm voorwaarden staat dat je daar *op eigen risico* mee moet gaan rommelen. Handelen in ROMs doen we hier dus niet.

//slotje
__________________
FoleoCentral.com
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023