alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
|||
|
|||
Palm V fatal error
M'n vertrouwde Palm gaat al jaren mee, maar lijkt nu in doodstrijd. Toen ik hem onlangs aanzette, kreeg ik een 'fatal error' bericht en moest ik resetten . Sindsdien gebeurt dit steeds opnieuw wanneer ik het huis-icoontje aanklik. Ik krijg dus enkel toegang tot de vier programma's die ik via de knoppen kan starten (memo, adress, to do en date book).
Wat kan ik doen? |
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat dit een verwijzing wordt naar:
Palmclub: Mijn Palm crasht te vaak: hoe doe ik een Grote Schoonmaak? - alles over je Treo, Zire, Tungsten & Lifedrive pda en smartphone met PalmOS |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hard reset
Ik heb het resetgaatje op de achterzijde ingedrukt en gelijktijdig op de aan/uitknop gedrukt. Nadien kreeg ik de vraag of ik alle gegevens wou wissen (niet dus).
Ik heb een backup van de gegevens op de PC (Palm desktop). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een harde reset is drastisch maar met de soms honderden bestanden op een pda, wordt het schier onmogelijk om de schuldige aan te wijzen. De grote schoonmaak procedure bouwt een pda weer van de grond op. . Gebruikers die dit eenmaal meegemaakt hebben weten waarom het maken van een dagelijkse back-up zo belangrijk is. |
![]() |
Favorieten/bladwijzers |
Labels |
fatal error, fatal exception, palm v |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
Discussietools | |
Weergave | |
|
|