alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
Centro vermoord??
Las dit bericht op Engadget dat ze een Centro door te overklokken tot 936Mhz vermoord hadden.
Wist niet dat je zo ver kon overklokken met een Palm. Meestal kun je bij overklokken toch max 1/4 van de snelheid "verbeteren"?
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Mwah, die 25% is misschien een mooi streven, maar geen natuurwet ofzo. Het hangt nogal af van het exemplaar dat je wil overklokken, hoe ver je kunt gaan. Persoonlijk vind ik wel dat als een apparaat overlijdt, je niet meer van een geslaagde overklokpoging mag spreken. Overklokken is pas als het apparaat stabiel draait op die nieuwe snelheid.
Ik vraag me wel af hoe heet de behuizing van die Centro is geweest...
|
||||
|
||||
Hoax natuurlijk.
![]()
|
||||
|
||||
Ik zou het eerder een HOAX vinden indien ze zouden vertellen dat die Centro na het overklokken prima doorwerkte. Nu zeggen ze eerlijk dat 't ding het al vrij snel begeven heeft en het amper de tijdsduur voor een screenshot volgehouden heeft.
|